Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een beamer zonder USB aansluiting.

Nu vroeg ik me af of er kabeltjes zijn met de 3 bekende tulips (audio, rood en wit, video, geel) aan de ene kant en een usb aansluiting aan de andere kant bestaan.

Kan eventueel ook met de ouderwetse monitor aansluiting of S-Video.

Ik wil graag de op beamer een filmpje laten loopen maar doe dit het liefste via USb ipv er een DVD speler aan te koppelen.

(Weet niet zeker of het helemaal het goede forum is, maar omdat er verder geen forums voor beamers zijn plaats ik het maar hier, bij voorbaat excuses als het verkeerd is)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Zover als ik weet bestaat dit niet. Video in via USB bestaat wel, video uit niet... Tenzij ik achterloop kwa ontwikkellingen! smile

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Er is wel een usb grabber.Deze gebruik ik voor mijn bewakings camera en die zet de analoge beelden via usb om naar digitale beelden op mijn pc.Deze werkt met de stekkertjes die jij noemt.

Weet niet of dit ook met de beamer werkt.Google even naar usb grabber kan je zelf even de specificaties er van zien.

succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:
Origineel bericht van: rommelaar
Er is wel een usb grabber.Deze gebruik ik voor mijn bewakings camera en die zet de analoge beelden via usb om naar digitale beelden op mijn pc.Deze werkt met de stekkertjes die jij noemt.
Weet niet of dit ook met de beamer werkt.Google even naar usb grabber kan je zelf even de specificaties er van zien.
succes

Dat is dus signaal naar de pc toe. TS wil juist van PC naar beamer. wink
Geplaatst:

Studio Plus 700-USB version 10 van Pinnacle voor zo'n 5 tientjes te vinden.

<klik>

Technical Specifications

Minimum System Requirements

Windows® XP (SP1 or higher)

Intel® Pentium® or AMD® Athlon® 1.4 GHz or higher (2.4 GHz or higher recommended)

512 MB RAM (1 GB recommended. 1 GB required for HD)

DirectX® 9 or higher compatible graphics card with 64MB (ATI® Radeon® or NVIDIA® GeForce™ 3 or higher with 128 MB recommended for SD (128 MB required for 720p HD, 256 MB required for 1080i HD)

DirectX 9 or higher compatible sound card (Creative Audigy or M-Audio® recommended)

1 GB of disk space to install software and + 3 GB to install bonus content

1 USB 2.0 (Hi-speed) port

Optional:

DVD-ROM drive (required to install Bonus Content)

CD burner for creating Video CDs or Super Video CDs (S-VCDs)*

DVD burner for creating DVDs*

Sound card with surround sound output required for preview of surround sound mixes***

Hardware Specifications

Inputs:

Composite video input (RCA connector) PAL, SECAM, NTSC

S-Video input (mini-DIN connector) PAL, SECAM, NTSC

Stereo audio input (2 x RCA connectors)

IEEE 1394 I/O connector (6-pin type)

Outputs:

Composite video output (RCA connector) PAL, NTSC

S-Video output (mini-DIN connector) PAL, NTSC

Stereo audio output (2 x RCA connectors)

IEEE 1394 I/O connector (6-pin type)

Analogue Video Capture and Output:

Analogue PAL & SECAM/NTSC input

DV (IEEE 1394) camcorder capture 25 Mbit/s. Full camera control support

Compression: MPEG-2, MPEG-1, DV, MJPEG (User selectable. Available real-time capture formats depend on CPU speed.)

Video Playback from Computer

Analogue PAL / NTSC output

DV (IEEE 1394) output to camcorder 25 Mbit/s. Full camera/device control support

Export Formats

Video CD (VCD) or S-VCD* with optional CD burner (CD-R or CD-RW)

DVD* with optional DVD burner (DVD-R, DVD-RW, DVD+R or DVD+RW)

DV, HDV*, AVI, DivX® **, RealVideo® 8, Windows Media® 9, MPEG-1, MPEG-2*, MPEG-4** files

Dolby® Digital 2 channel* & 5.1 channel** audio

Import Formats

Video: DV, HDV*, AVI, MPEG-1, MPEG-2*, DivX®**, MPEG-4 (AVI)**, Windows Media Format, Non-encrypted DVD Titles**

Audio: WAV, MP3

Graphic: BMP, JPG, PCT, TGA, TIF, WMF

Package Contents

Studio Plus Software CDs

Pinnacle Studio Plus v.10

Pinnacle InstantDVD Recorder

Pinnacle MediaManager

Studio Bonus DVD

Studio Plus User Guide

Studio 700-USB External Video Capture Hardware

* Capture, import and export of HDV, MPEG-2 files, Dolby Digital 2 channel audio and DVD Titles and burning of S-VCD and DVDs require free product activation via Internet at the first use.

** Output of DivX & MPEG-4 files possible if codec installed on your PC. The import/editing of DVD titles with Dolby Digital (AC3) audio, files with AC3 audio, DivX files, MPEG-4 files and output in Dolby Digital Audio format require Advance Codec Pack, which can be activated inside Studio Plus at additional cost.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Geplaatst:

Citaat:
Nu vroeg ik me af of er kabeltjes zijn met de 3 bekende tulips (audio, rood en wit, video, geel) aan de ene kant en een usb aansluiting aan de andere kant bestaan.

Wat jij hier vraagt is onmogelijk zonder een stuk hardware ertussen.

Het simpelste is nog een goedkoop mediaplayertje aan te schaffen en die heeft audio en video uitgangen en die kan je op je beamer aansluiten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: AlanS
Citaat:

Wat jij hier vraagt is onmogelijk zonder een stuk hardware ertussen.

Het simpelste is nog een goedkoop mediaplayertje aan te schaffen en die heeft audio en video uitgangen en die kan je op je beamer aansluiten.

Ja ik dacht al zoiets... ik vroeg me namelijk ook af hoe ik het bestand zou moeten starten etc.

Nou ja.. dan maar een dvdspelertje ertussen

Thx guys

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjattuh
Ik heb een beamer zonder USB aansluiting.

Kan eventueel ook met de ouderwetse monitor aansluiting of S-Video.

Ik wil graag de op beamer een filmpje laten loopen maar doe dit het liefste via USb ipv er een DVD speler aan te koppelen.

(Weet niet zeker of het helemaal het goede forum is, maar omdat er verder geen forums voor beamers zijn plaats ik het maar hier, bij voorbaat excuses als het verkeerd is)

Tulip 2 usb

post-3611-1318260118,3518_thumb.jpg

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Dat is voor naar de computer toe.

In een eerdere reply werdt er al aangegeven dat ze wel bestaan voor PC -> TV ...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen