Gast Peter46 Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Patchen Pioneer DBR S210-NL. Wie wil mij op weg helpen met het patchen van DBR S210-NL. Ik kan de beschrijving van pionero nergens vinden en heb probleem met: - welke kabels aansluiten, wat betekent serieel+paralel? - hoe krijg ik mijn ontvanger in de sevice mode (original firmware) Hoop dat iemand mij wat tips kan geven. Bedankt alvast.
Gast mylarache Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Ik hoop dat deze helpt http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/397251#Post397251
Gast Peter46 Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Mylarche, bedankt voor je reactie. Ik had de draad al eerder gevonden: "Het patchen van een Pioneer staat zeer goed beschreven door Sa1vad0r in de manuals/docs die bij Pionero bijgeleverd worden." Nou, ik heb Pionero gedownloaded, maar daar zitten geen manuals/docs bij. Kan iemand mij aan deze manuals/docs helpen? Bedankt voor de moeite. Peter
jamrox Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 ik heb net even een oude manual gescanned . er is met pen iets ingekliederd . dit zijn instellingen voor een btc15XX. de kanaallijst laad ik tegenwoordig met mes. deze manual heb ik in 2003 een keer van internet gehaald . de bron weet ik niet meer gr jamrox Jamrox
Aanbevolen berichten