Ga naar inhoud

op 21-03 a.s start TRT met een kanaal met speelfims en serie's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

op 21 maart 2009 begint TRT int met een kanaal met speelfilms en serie`s.

dit kanaal is bedoeld voor het buitenland en zal ook fta worden uitgezonden via satelliet. :D

het bestaande TRT int zal in maart worden omgebouwd naar een nieuws en kultuur kanaal

bron:satellifax

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
En op welke satellietpositie is dat dan?

Gezien de ombouw van TRT int: waarschijnlijk Astra en Hotbird (en Turksat natuurlijk).

TRT1/2/3/4 kan je overigens allemaal al via 7 oost binnenhengelen. (en via 42 oost natuurlijk, maar 7 is vaak makkelijker)

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Ik hou mijn hart al vast voor welke films dat gaan zijn! Oude yeşilçam films waarschijnlijk...

Maar ja, laat maar komen. Dan kan ik mijn Turks wat op peil houden zonder Turksat. whistle

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
TRT1/2/3/4 kan je overigens allemaal al via 7 oost binnenhengelen. (en via 42 oost natuurlijk, maar 7 is vaak makkelijker)

er is al een tijdje TRT6 op de turksat, vind geen TRT5 of dit zou het huidige TRT Int of TRT çocuk moeten zijn.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen