pbwinter Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Ik wil in mijn laptop HP 550 windows vista een grotere hardeschijf plaatsen kan dat zo maar,zo ja kan ik dan windows opnieuw instaleren. Ik heb twee cd,s bij de laptop gekregen. pbwinter
pbwinter Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Geplaatst: 28 januari 2009 De huidige hardeschijf is wel verdeeld in twee partities,waarvan een partitie de HP-Recovery is,maakt dat niets uit. pbwinter
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Heb je geen recovery cd dan?? Zoniet zou ik die eerst maken en dan pas de schijven uitwisselen.
pbwinter Geplaatst: 28 januari 2009 Auteur Geplaatst: 28 januari 2009 Die heb ik wel,dus dan moet ik die recovery cd gebruiken. pbwinter
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 28 januari 2009 Geplaatst: 28 januari 2009 Dan lijkt me het geen probleem.
Ome Merde Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 ter ondersteuning wellicht, is geen enkel probleem merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Mocht je HP garantie nog niet verlopen zijn en je besluit voor een niet HP harddisk part dan is het wel een probleem. Als er ook maar 1 niet HP onderdeel inzit gaat een eventuele garantieclaim op niets uitlopen. Bewaar dus zonodig je orginele part voor de garantie!
pbwinter Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 Ik denk niet dat dit een probleem zal zijn,de hardeschijf die er nu inzit is een Toshiba MK1252GSXX pbwinter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen