Poetsdoekje Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Beste S4A vrienden, De financiële crisis heeft velen getroffen - helaas ook ons persoonlijk. Het gaat vaak goed, maar het gaat ook wel eens slecht. Na het controleren van de inkomsten en uitgaven van het laatste jaar ziet het er jammer genoeg naar uit dat ik toch wat te royaal geleefd heb. We zijn daarom ook helaas gedwongen om wat persoonlijke hobby-dingen te moeten verkopen. De komende weken gaan we daarmee van start. Het zij zo. We hebben alles wat we kwijt willen in de tuin neergezet en er een foto van gemaakt (zie hieronder). Als jullie iets zien dat je gebruiken kunt, en graag hebben wilt, stuur me dan maar een PM met een bod met vriendelijke groet Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
maja Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Volgens mij valt het nogal mee. Ik zie geen foto er staat dus niets op.
Johan45 Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Alleen maar oude roest bakken. ben bang dat dit niet de oplossing is voor jouw financiële crisis. Heb je niets anders van waarde, bank aandelen bijvoorbeeld.! Vult u rustig aan !!!
Gast aart44 Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Origineel bericht van: maja Ik zie geen foto er staat dus niets op. Dan moet je je computer nakijken een foto van een tuin met auto's hier kan ik de foto gewoon zien.
maja Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Ik vind dat je extra getroffen wordt. Want door de crisis is dit allemaal niks waard.
Poetsdoekje Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 Citaat: Heb je niets anders van waarde, bank aandelen bijvoorbeeld.! Ja ik heb ook nog twee Fortis aandelen van 39 cent per stuk En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Moderator ceesv Geplaatst: 29 januari 2009 Moderator Geplaatst: 29 januari 2009 Volgens mij is dat helemaal niet jou tuin. Dit lijkt veel meer op de parkeerplaats van het ministerie van financien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gigantaandemuur Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Had ik die foto nu al eerder gezien ? "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
hobsat Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Origineel bericht van: Johan45 Heb je niets anders van waarde, bank aandelen bijvoorbeeld.! Die had ie, Icesave GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Poetsdoekje Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Geplaatst: 29 januari 2009 Origineel bericht van: gigantaandemuur Had ik die foto nu al eerder gezien ? Ja, mijn foto staat ook bij de Domeinen, ik moet ze toch kwijt? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
gigantaandemuur Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Dacht altijd dat ze alleen de in beslag genomen eigendommen daar op slaan en niet de foto s ervan "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Fiene56 Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Hoeveel korting krijg ik bij een afname van een stuk of 10? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
pukje Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Origineel bericht van: Fiene56 Hoeveel korting krijg ik bij een afname van een stuk of 10? 10 x recycle vergoeding (oud ijzer pers)
theparasol Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Die gele daar precies in het midden en ik wil hem direct meenemen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen