Gast bambost Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 ik heb een hivion met dubbele tunner met de tv vlaanderen kaart erin en ook een diablo light module.dus 1 gewone kaart-slot een 2 voor cas. nu hebben we van mijn vriendin haar familie en kaart met abbonement op voor polsat,tvn enzo maar deze werkt niet op mijn ontvanger.als ik hem in de kaart slot van de tv-vlaanderen kaart steek gebeurd er niks en ook als ik hem in de module stop heeft hij niets aan en zegt hij gekodeerd kanaal. wie kan mij helpen? alvast bedankt. ps hoe zit het met de update voor diablo cam?
kaaskop63 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 moet gekoppeld zijn aan orginele Polsat-ontvanger
bash! Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Is dat uit te lezen ergens? Ik heb een kaart en de originele ontvanger maar wil graag de kaart in de dreambox gebruiken. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
sponsje Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik kwam er niet uit. moeilijk moeilijk Aangezien mijn abonnement verliep heb ik de ontvanger (samsung) in het archief geplaatst en een polsatcam aangeschaft.Voordeel van deze is dat ie in alle receivers past en ook in mijn pas aangeschafte dreambox. Dreambox 7025+ PLI Jade latest version powered wat ik gisteren deed weet ik niet meer maar het word wel mijn hobby
Gast pacco Geplaatst: 23 juni 2009 Geplaatst: 23 juni 2009 Uit de polsat-cam kun je de key uitlezen en uit de kaart/ontvanger. FF voor de duidelijkheid geen pm's of vragen ik heb het laten doen en werkt perfect in de dreambox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen