Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Onlangs een logilink PCI kaart gekocht die zou werken met 802.11n standaard. Maandag Fritzbox gekregen en ook deze zou moeten werken met 802.11n. Volgens mij, moet ik nu een theoretische snelheid kunnen behalen van 300Mbps. Als ik nu bij verbinding in het netwerkcentrum kijk, zie ik dat ik max 150Mbps heb....Ik heb de fritzbox ingesteld, dat hij op 802.11n werkt.

Is dit nu toch de maximum snelheid???

PS. ik heb een dongle (802.11n) in mijn popcorn. Als ik down vanaf de popcorn gaat dat met 1600 KB/s. Ga ik nu echter uploaden, dan kom ik niet verder dan 850 KB/s confused

Ksnap het eigenlijk niet meer....wie heeft de oplossing?

Und TschjuB

Geplaatst:

300Mbps is alleen mogelijk in het meest gunstige geval. ik denk dat je met 150Mbps nog niet eens mag mopperen.

vanwaar die snelheid ? is je internetverbinding zo snel of pomp je continu zeer veel data over ?

wat voor internetverbinding heb je (up/down) ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

@Ome Merde

Dat dacht ik ook al. Er is me trouwens nog meer vreemds opgevallen. Mijn radiosterkte is uitstekend, met vol bereik. Vind het daarom ook vreemd dat ik niet full speed krijg.

Und TschjuB

Geplaatst:

die indicator(s) zijn fictief, net als een "laadbalkje" tijdens software-installaties, internetsites, etc.

wil je redelijk "meten", scoor dan netstumbler

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

network stumbler...dat progje had ik ook op de pda(ministumbler dan), dat was grappig. Wat wat minder grappig is, dat network stumbler helemaal geen AP vind. Ik snap er nu helemaal niet meer van.

SSID staat gewoon aan.

Und TschjuB

• 3 weken later...
Geplaatst:

even een update.

Ik heb van de popcorn een USB Wlan stick gepakt en deze scoort wel 300Mbps. Als ik nu nog zo een dongle koopd, zou ik dan wel op max sterkte kunnen overpompen

Und TschjuB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen