naitsirhc Geplaatst: 29 januari 2009 Geplaatst: 29 januari 2009 Hallo Onlangs een logilink PCI kaart gekocht die zou werken met 802.11n standaard. Maandag Fritzbox gekregen en ook deze zou moeten werken met 802.11n. Volgens mij, moet ik nu een theoretische snelheid kunnen behalen van 300Mbps. Als ik nu bij verbinding in het netwerkcentrum kijk, zie ik dat ik max 150Mbps heb....Ik heb de fritzbox ingesteld, dat hij op 802.11n werkt. Is dit nu toch de maximum snelheid??? PS. ik heb een dongle (802.11n) in mijn popcorn. Als ik down vanaf de popcorn gaat dat met 1600 KB/s. Ga ik nu echter uploaden, dan kom ik niet verder dan 850 KB/s Ksnap het eigenlijk niet meer....wie heeft de oplossing? Und TschjuB
Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 300Mbps is alleen mogelijk in het meest gunstige geval. ik denk dat je met 150Mbps nog niet eens mag mopperen. vanwaar die snelheid ? is je internetverbinding zo snel of pomp je continu zeer veel data over ? wat voor internetverbinding heb je (up/down) ? merDe deze ruimte is te huur
naitsirhc Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Geplaatst: 30 januari 2009 Ik ben nog wel eens films aan het overpompen van de popcorn naar PC en vice versa Und TschjuB
naitsirhc Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Geplaatst: 31 januari 2009 Als ik nu bij het netwerkcentrum kijk, dan zie ik dat het radiotype 802.11g is....kan dit wel kloppen? Dan zou ik toch nooi 150Mbps kunnen krijgen? Und TschjuB
Ome Merde Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 802.11g = 54Mbps max ik denk een foutje in Vista dus merDe deze ruimte is te huur
naitsirhc Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 @Ome Merde Dat dacht ik ook al. Er is me trouwens nog meer vreemds opgevallen. Mijn radiosterkte is uitstekend, met vol bereik. Vind het daarom ook vreemd dat ik niet full speed krijg. Und TschjuB
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 die indicator(s) zijn fictief, net als een "laadbalkje" tijdens software-installaties, internetsites, etc. wil je redelijk "meten", scoor dan netstumbler merDe deze ruimte is te huur
naitsirhc Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 network stumbler...dat progje had ik ook op de pda(ministumbler dan), dat was grappig. Wat wat minder grappig is, dat network stumbler helemaal geen AP vind. Ik snap er nu helemaal niet meer van. SSID staat gewoon aan. Und TschjuB
naitsirhc Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Geplaatst: 21 februari 2009 even een update. Ik heb van de popcorn een USB Wlan stick gepakt en deze scoort wel 300Mbps. Als ik nu nog zo een dongle koopd, zou ik dan wel op max sterkte kunnen overpompen Und TschjuB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen