Ga naar inhoud


Verdwenen webwinkel


Gast johnno

Aanbevolen berichten

Ruim twee maanden geleden bezocht ik een satelliet webshop die bij nader inzien niet meer op het adres was te vinden waar het gevestigd zou zijn. Zo te zien met de noorderzon vertrokken en van een eventueel nieuw adres was niets te vinden.

 

Nu twee maanden later is de website nog altijd aktief en wordt daar nog altijd het zelfde adres weergegeven. Misschien is alles koek en ei, maar het lijkt mij dat je na twee maanden je website toch wel aangepast kan hebben.

 

Om te voorkomen dat mensen gedupeerd worden, zou ik hier graag de naam van de webshop melden, maar mag dat hier???

Ik heb overigens een email naar 'satshopper' gestuurd, maar die reageren niet en de winkel staat nog steeds in hun bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is het nadeel van internet. Als een bedrijf bijvoorbeeld failliet gaat moet ook de website uit de lucht gehaald worden. Nu gebeurt het nog te vaak dat je op webshops komt die bijvoorbeeld de al 3 jaar oude Inverto IDL7000 als "NIEUW BINNEN" vermelden. Slechte zaak. Want bestellen kunnen ook nog gedaan worden, als mensen dan vooruit gaan betalen met iDEAL ed dan kunnen ze mooi naar hun geld fluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: johnno
Om te voorkomen dat mensen gedupeerd worden, zou ik hier graag de naam van de webshop melden, maar mag dat hier???

Nee dat mag niet. Elke vorm reclame, inclusief negatieve reclame is niet toegestaan op sat4all.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...