Ga naar inhoud


ik heb helaas Prison Break gemist afgelopen dinsdag


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik heb prison break van afgelopen dinsdag gemist, dat is vervelend want deze serie heeft een duidelijk vervolg. Nu wil ik kijken of ik deze episode via torrent of usenet kan bekijken. confused

 

Helaas kan ik nergens vinden welke episode het geweest, kan iemand licht in mijn duisternis brengen?

 

Overigens zag ik op de site van RTL5 dat weer voorlopig laatste aflevering was, ze weten niet wanneer we weer doorgaan. mad

 

Was het een seisoensfinale? confused

 

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was even voor je aan het kijken welk deel ze eigenlijk zijn maar uit de omschrijving van RTL kan ik het niet zo halen.

Citaat:
De broers Michael Scofield en Lincoln Burrows gaan in het vierde seizoen weer verder met hun bloedstollende avontuur.

 

Michael en Lincoln willen een nieuw leven beginnen, maar dat plan wordt al snel verpest. Ze worden allebei opgepakt door de politie en kijken tegen een behoorlijke gevangenisstraf aan. Dan komt er een agent van Homeland Security. Hij biedt hen hun vrijheid aan in ruil voor het neerhalen van The Company.

 

Op 27 januari is vooralsnog de laatste aflevering uitgezonden. Het is nog niet duidelijk wanneer Prison Break weer verder gaat bij RTL 5. Houd de site in de gaten!

 

Kan je zeggen waarmee ze nu bezig zijn (geweest) want dan kan ik kijken welk deel dat (echt) zou moeten zijn? De officieele seizoens afsluiter (van vorig jaar want je ze lopen natuurlijk achter op de USA) breken ze volgens mij net uit Sona! Volgens mij zijn ze hier ook wel verder dan dat en heeft RTL een eigen schema van uitzenden en dus een eigen idee wat de "seizoens afsluiters" zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
Onmogelijk, van het vierde seizoen zijn er maar 16 afleveringen uitgezonden, in maart gaan ze (usa) verder...


Klopt ,maar fox geeft aan dat dit het laatste seizoen is .

Na lang wachten eindelijk bericht van fox...

"De grootste ontsnapping op tv komt tot een einde na vier ongelooflijke seizoenen, nadat Prison Break terug komt voor de laatste afleveringen van deze serie, die op 17 april (8:00-9:00 PM ET/PT) van start gaan op FOX."

Over deze persmededeling dat dit het einde zou zijn wordt veel gepraat.

"Na een reeks van dubbel spellen, zijn de broers nu op weg om Scylla weer in handen te krijgen. Wat ze echter niet weten is dat Scylla in de handen is gekomen van hun vervreemde moeder Christina (Kathleen Quinlan), een medewerker van Het Bedrijf."


Bron: Prisonbreakbuff.com

____________________________________--


snappie

don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Poetsdoekje


Uitzending gemist is alleen voor Nederlandse content, hierop zitten uiteraard geen Amerikaanse series. crazy


Op www.programmagemist.nl kan je ook de commercielen bekijken.

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vette73
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Poetsdoekje


Uitzending gemist is alleen voor Nederlandse content, hierop zitten uiteraard geen Amerikaanse series. crazy


Op www.programmagemist.nl kan je ook de commercielen bekijken.


Nogmaals: alles op gemist gebied is Nederlandse content.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...