Neptunus Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: alejandro Origineel bericht van: Satdorus [quote=Neptunus Die stookkosten hebben inderdaad een negatieve invloed, nog bedankt voor het belachelijke Nederlandse systeem van prijzen!! (ter info: in België zijn de energieprijzen wél gedaald) In Belgie kunnen ze ook dalen, daar waren ze veel te hoog... Hoger dan in Nederland? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
alejandro Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Ik ook eigenlijk niet, ik snap ook niet waarom ik dat schreef sorry. Vastberaden, geen arrogantie!
Neptunus Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: alejandro Ik ook eigenlijk niet, ik snap ook niet waarom ik dat schreef sorry. Het is je vergeven, iedereen maakt fouten, zelfs grensrechters in de Arena. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: alejandro Ik ook eigenlijk niet, ik snap ook niet waarom ik dat schreef sorry. Het is je vergeven, iedereen maakt fouten, zelfs grensrechters in de Arena. Maar die mogen dan op zondag thuisblijven Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Poetsdoekje Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 ik ben er netto 1,34 euro op ACHTERUIT gegaan, terwijl er best wel zaken duurder zijn geworden, met name de energierekening En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen