Ga naar inhoud


In 2009 geen A1 GP in Zandvoort


Tippy

Aanbevolen berichten

De webpagina van de Gemeente Zandvoort meldt het volgende:

 

'Erik Weijers, Chief Operating Officer Circuit Park Zandvoort, meldt vandaag het navolgende: 'Als eerste wil ik jullie (de wethouder en enkele ambtenaren, noot red.) op de hoogte brengen van het feit dat wij in 2009 helaas geen A1 Grand Prix zullen organiseren. Reden is dat A1 de volgorde in haar racekalender gaat aanpassen waarbij hun seizoen niet meer in Europa begint maar in Azië en waarbij Europa pas aan het einde van het seizoen wordt aangedaan. Om deze reden zal Zandvoort daarom pas weer medio april / mei 2010 een A1GP krijgen. Het niet doorgaan van de A1GP houdt in dat wij de Masters of Formula 3 weer in Zandvoort zullen gaan organiseren. Te weten in het weekend van 13 en 14 juni! Wij zijn er van overtuigd dat wij van dit evenement weer een groot spektakel kunnen maken. Ik heb zelf al een aantal plannen die ik graag op korte termijn met jullie wil bespreken om er een groots evenement van te maken.Ik verwacht dat wij tegen het einde van de week een persbericht zullen gaan versturen waarin wij onze kalender bekend zullen gaan maken. Tot die tijd zou ik jullie willen vragen dit nieuws wijd te verspreiden.'

 

Jammer, al is het alternatief ook prima

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oud nieuws en ik zie het probleem niet.

 

Er is gewoon een A1GP race voor seizoen 2009/2010 alleen omdat ze in de volgorde hebben zitten schuiven vind die voor dat seizoen in 2010 plaats. Verder brengt deze beslissing de Masters weer terug dus er gaat niemand op achteruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...