Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om de een of andere reden kan ik Film 1.3 niet altijd ontvangen. Film 1 & 2 geen probleem, maar Film 1.3 komt slechts af en toe door, de rest van de tijd zie ik dat het gecodeerd is. Is er iets aparts aan Film 1.3?

Ik gebruik nu een Aston cam in een Topfield 7710.

Geplaatst:

Is niet waar. BIB kwam pas nadat 1.3 erop zat. UPC is eigenaar van Film en is een grote kabelmaatschappij. CDS is dus een concurrent. Door de satelliet dus minder aantrekkelijk te maken beschermen ze dus de kabel. Eerst was 1.3 er helemaal niet.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Maar inmiddels delen ze inderdaad bandbreedte met BiB. Die gaat standaard om 18:45 dicht, en Film1.3 gaat voor de abonnees om 19:00 pas open. shocked

Dat kwartiertje is bedoeld om even bij te komen.
En de liefhebbers kunnen even overschakelen naar sbs voor een reclameblokje, past precies. smile
Gast calculator
Geplaatst:

Het is inmiddels achterhaald dat Chellomedia niet wil dat het niet op alle platformen beschikbaar komt.

Tele2 geeft sinds kort alle Film1 kanalen door inclusief Film1 action.

Ik kan alleen maar hieruit de conclusie trekken dat het aan Canal Digitaal ligt dat we niet alle Film1 kanalen hebben op de satelliet die de andere platformen wel aanbieden.

Geplaatst:

Dit was destijds een uitruil voor het Tele2 voetbal vorig jaar... En bovendien elke abonnee extra is toch fijn voor Film1/Sport1 zeker als de distributiekosten relatief laag zijn (IP-TV v.s. Satelliet).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

mischien zitten ze nog aan een oud contract vast met Chello Media?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Gast calculator
Geplaatst:

In ieder geval is Canal Digitaal nu het enige platform wat Film1 aanbiedt maar niet alle kanalen. Daarmee prijzen ze zich volgens mij uit de markt.

Geplaatst:

Ik denk dat ze zich zo wel uit de markt prijzen ja. Ik moet wel zeggen dat het zenderpakket de laatste maanden wel is verbeterd. tov. de kabel kan he tnog wel beter, zeker nu ik hoor dat ze veel meer filmkanalen kunnen doorgeven. Laten ze een voorbeeld nemen aan Premiére.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen