Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bron: Spits

Net5 en SBS6 gaan de series Ghost whisperer en House vanaf februari om de vijf tot 7 minuten onderbreken voor korte reclameblokken. Volgens mediacourant.nl gaan die onderbrekingen ongeveer 3 minuten duren. SBS zou hiermee hopen op een groter bereik voor de reclames. Het nieuwe model wordt als proef toegepast op zondagavond bij NET5, tijdens Ghost whisperer en op donderdag avond bij SBS6, wanneer series House en the mentalist elke 5 minuten onderbroken worden. DIt model wordt mede mogelijk gemaakt door de aangenomende nieuwe mediawet.

Pandit

• Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Lang leve de PVR.

Commercials zijn toch ouderwets?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Blijkbaar gaan we Amerika achterna. Dus nog meer reden om geen enkel programma live meer te kijken (doe ik al jaren niet meer) en alleen nog maar naar een opname te kijken, waar je de reclame snel kunt overslaan.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:
Origineel bericht van: pandit
bron: Spits

Net5 en SBS6 gaan de series Ghost whisperer en House vanaf februari om de vijf tot 7 minuten onderbreken voor korte reclameblokken. Volgens mediacourant.nl gaan die onderbrekingen ongeveer 3 minuten duren. SBS zou hiermee hopen op een groter bereik voor de reclames. Het nieuwe model wordt als proef toegepast op zondagavond bij NET5, tijdens Ghost whisperer en op donderdag avond bij SBS6, wanneer series House en the mentalist elke 5 minuten onderbroken worden. DIt model wordt mede mogelijk gemaakt door de aangenomende nieuwe mediawet.

Series op de commerciëlen altijd opnemen, reclames binnen enkele secondes skippen, ik ben niet anders gewend.

Maar als iedereen dat doet is er voor de zenders eigenlijk nog maar één oplossing: split screen reclames, laten we hopen dat nog een tijd uitblijft!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Citaat:
Series op de commerciëlen altijd opnemen, reclames binnen enkele secondes skippen, ik ben niet anders gewend.

Ik doe dit ook al geruime tijd, want ik ga nu niet meer wachten , soms duurt een reclameblok 7 minuten, te gek voor woorden

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Ik neem helemaal niets meer op en kijk het gewoon niet meer.

Ik ga steeds meer kijken op BVN en de publieke omroepen.

Als de SBS en RTL zo doorgaan kan het wel eens zo wezen dat de kijkcijfers hetzelfde kelderen als de aandelen van Fortis de afgelopen maanden. eek

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

idd gewoon niet meer kijken naar die rotzooi...

strontziek word je van die reklametroep

dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100

Geplaatst:

Ik kijk vrijwel nooit naar commerciele tv. Behalve de reclame heb ik last van de agressieve voice-over, trailers van programma's en bovenal: de kwaliteit van het gebodene.

Sommige series zijn wel de moeite waard maar dan heb ik of pech of koop ik ze.

Geplaatst:

Heel jammer dat SBS zoveel reclame gaat uitzenden. Ik kijk zelden naar SBS dus zal er (totdat RTL er ook mee begint) weinig last van hebben. RTL kijk ik wel af en toe, maar ik vind de Publieke Omroep nog altijd het fijnst. Gewoon kijken, zonder die irritante reclameonderbrekingen...

Geplaatst:

Goed idee van sbs,prijzen ze zich vanzelf nog meer uit de markt.

Ik heb er geen last van want kijk niet naar die flut programma's.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Met zoveel reklame zouden ze FTA moeten uitzenden !!!!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Gast Ronaldinho-
Geplaatst:

Dan mogen ze van mij die serie's wel in hun hol steken.. Vindt het nu al veel te gek om in een serie 3 reclame blokken a een kleine 10 min te plaatsen.. Lang leve de nieuws servers :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
denk niet dat ze die blokken vol krijgen met de huidige crises.

3x7 minuten of 7x3 minuten blijft natuurlijk 21 minuten.

Alleen is 3 minuten tekort voor te poepen en moet je haasten bij het koffie zetten.

Als je serie zovaak wordt onderbroken weet je natuurlijk niet meer waar het overgaat.

Maar daar heb ik ook geen last van, daar ik het al opgegeven had bij 3x7 minuten. Die series zijn overigens gewoon te huur bij de videotheek.
Geplaatst:

7x3 is wel veel irritanter. Begin je net in het verhaal te komen, weer zo'n ty&$# onderbreking.

Ze zijn al geruime tijd de weg kwijt daar bij SBS6. Ik hoop dat ze aan hun eigen onzin tenonder gaan.

nieuwsserver, media streamer in het netwerk en je kunt kijken/pauzeren wanneer en zolang je zelf wilt en geen reclame.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen