Ga naar inhoud


Elke 5 minuten reclame bij SBS


pandit

Aanbevolen berichten

bron: Spits

 

Net5 en SBS6 gaan de series Ghost whisperer en House vanaf februari om de vijf tot 7 minuten onderbreken voor korte reclameblokken. Volgens mediacourant.nl gaan die onderbrekingen ongeveer 3 minuten duren. SBS zou hiermee hopen op een groter bereik voor de reclames. Het nieuwe model wordt als proef toegepast op zondagavond bij NET5, tijdens Ghost whisperer en op donderdag avond bij SBS6, wanneer series House en the mentalist elke 5 minuten onderbroken worden. DIt model wordt mede mogelijk gemaakt door de aangenomende nieuwe mediawet.

 

 

Pandit

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: pandit
bron: Spits

Net5 en SBS6 gaan de series Ghost whisperer en House vanaf februari om de vijf tot 7 minuten onderbreken voor korte reclameblokken. Volgens mediacourant.nl gaan die onderbrekingen ongeveer 3 minuten duren. SBS zou hiermee hopen op een groter bereik voor de reclames. Het nieuwe model wordt als proef toegepast op zondagavond bij NET5, tijdens Ghost whisperer en op donderdag avond bij SBS6, wanneer series House en the mentalist elke 5 minuten onderbroken worden. DIt model wordt mede mogelijk gemaakt door de aangenomende nieuwe mediawet.



Series op de commerciëlen altijd opnemen, reclames binnen enkele secondes skippen, ik ben niet anders gewend.

Maar als iedereen dat doet is er voor de zenders eigenlijk nog maar één oplossing: split screen reclames, laten we hopen dat nog een tijd uitblijft!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Series op de commerciëlen altijd opnemen, reclames binnen enkele secondes skippen, ik ben niet anders gewend.

 

Ik doe dit ook al geruime tijd, want ik ga nu niet meer wachten , soms duurt een reclameblok 7 minuten, te gek voor woorden

 

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem helemaal niets meer op en kijk het gewoon niet meer.

Ik ga steeds meer kijken op BVN en de publieke omroepen.

 

Als de SBS en RTL zo doorgaan kan het wel eens zo wezen dat de kijkcijfers hetzelfde kelderen als de aandelen van Fortis de afgelopen maanden. eek

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel jammer dat SBS zoveel reclame gaat uitzenden. Ik kijk zelden naar SBS dus zal er (totdat RTL er ook mee begint) weinig last van hebben. RTL kijk ik wel af en toe, maar ik vind de Publieke Omroep nog altijd het fijnst. Gewoon kijken, zonder die irritante reclameonderbrekingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Dan mogen ze van mij die serie's wel in hun hol steken.. Vindt het nu al veel te gek om in een serie 3 reclame blokken a een kleine 10 min te plaatsen.. Lang leve de nieuws servers :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
denk niet dat ze die blokken vol krijgen met de huidige crises.


3x7 minuten of 7x3 minuten blijft natuurlijk 21 minuten.

Alleen is 3 minuten tekort voor te poepen en moet je haasten bij het koffie zetten.

Als je serie zovaak wordt onderbroken weet je natuurlijk niet meer waar het overgaat.

Maar daar heb ik ook geen last van, daar ik het al opgegeven had bij 3x7 minuten. Die series zijn overigens gewoon te huur bij de videotheek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

7x3 is wel veel irritanter. Begin je net in het verhaal te komen, weer zo'n ty&$# onderbreking.

Ze zijn al geruime tijd de weg kwijt daar bij SBS6. Ik hoop dat ze aan hun eigen onzin tenonder gaan.

 

 

nieuwsserver, media streamer in het netwerk en je kunt kijken/pauzeren wanneer en zolang je zelf wilt en geen reclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...