Ga naar inhoud


Elke 5 minuten reclame bij SBS


pandit

Aanbevolen berichten

uit Het laatste Nieuws :

De Nederlandse commerciële televisiestations NET 5 en SBS worden zwaar afgestraft voor hun zogenaamde reclameproef. De beide zenders wilden optimaal gebruik maken van de recente verruiming van de reclameregels in Nederland. Bij wijze van test programmeerden ze in enkele topseries (House, The Mentalist en The Ghost Whisperer) om de 5 a 7 minuten reclameblokken van 2 minuten.

 

Kwart haakt af

Gisterenavond daalden voor het eerst de kijkcijfers van The Mentalist, schrijft De Telegraaf. 300.000 kijkers of bijna een kwart van de 1,3 miljoen van de weken ervoor haakten af. Deze 'Amerikaanse wijze' van tv-reclame wordt eind februari geëvalueerd. (bf)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jean-Claude
Deze 'Amerikaanse wijze' van tv-reclame wordt eind februari geëvalueerd. (bf)


Dat overleg hoeft dan niet lang te duren.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik neem soms uren achter elkaar net5 of iedere andere zender op waar toevallig zaken op komen die ik wil zien. Daarna eenvoudig de reclame doorspoelen met de cijfertoetsen op de RC van de DM 8000. Dat kijkt al een heel stuk prettiger.

 

Ik kijk ook geregeld met een vertraging van een minuut of 15 naar een film. Ook dan werkt die functie voor mij prima. :D

 

En voor wat betreft het 'feit' dat net5 een beter niveau 'zou hebben'. Als je geregeld naar de bekende series kijkt dan kan je niet anders concluderen dat het vaak herhalingen zijn. Sterker nog, soms van de dag ervoor. frownwink

 

Maar sommige problemen lossen zich nog makkelijker op. Ik kan de TV ook uit zetten. Dan hoef ik mij helemaal niet meer te ergeren aan welk reclameblok dan ook. wink

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
nu graag nog SBS6, NET5 en Veronica in de ban smile

bagger en bagger deze zenders laugh


Mooi dat jij dat vindt, maar hier thuis zijn de meningen anders. Dus haal ze maar mooi uit jouw zaplijst. Zoveel mensen zoveel smaken.
(en wij hebben wel mooi een groot deel van de benodigheden voor onze kleine aan SBS6 te danken cool )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals: als SMS6 dagelijks honderduizenden trekt moeten er statistisch gezien minimaal tientallen zijn die ook hier aanwezig zijn.

 

Kom op heren, het is geen schande, het lijkt wel de roddelbladen bij de kapper, niemand leest ze maar ze kennen wel de inhoud! :Dblush

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...