Ga naar inhoud


Elke 5 minuten reclame bij SBS


pandit

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is wel grapig dat jullie dat irriteert. Ik zou zeggen wees blij dat op de nederlandse tv nog geen spaanse taferelen worden toegepast. Gisteren avond op TVE een film geprobeerd te kijken maar ik heb het niet gered. Film begon om 10:00 na het journaal en liep af om...... jawel 00:50

 

De reclame blokken duurden langer dan de film blokken. VRESELIJK... Als de film na zo'n reclame blok weer verder ging was je alweer vergeten waar de film ook alweer over ging... Dat is echt geen doen. crazy

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 ding is zeker. Zodra een zender split-screens of andere trucs gaat inzetten om te bepalen of ik d.m.v. opname of d.m.v. timeshifting dus niet meer handmatig de reclame mag overslaan, is die zender exit.

Hij gaat dan uit de lijst en komt er ook niet meer in terug.

Ik erger me werkelijk helemaal kapot aan die k$#@e reclame.

Ik snap best dat een omroep niet zonder reclame kan. Wij kunnen ook niet zonder want die honderden euro's die deze site steeds kost draag ik ook niet op eigen kracht, maar nu is het gewoon zakken vullen bij de commercielen. Dit lijkt echt helemaal nergens meer op.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk smile

 

Toen we in Nederland nog 3 (drie !) televisie netten hadden moesten de commerciele stations er bij. De politiek van toen sputterde heftig tegen, de bevolking wilde niets liever dan de commerciele zenders zo snel als mogelijk op de buis.

 

Omdat de nederlandse politici dwars bleven liggen, en met een "gat" in de inmiddels Europesche wetgeving kwamen de commerciele zenders er via de bekende U-bocht constructie (uitzenden in Luxemburg, en de satelliet op).

 

Achterhaald door de realiteit werd commerciele televisie, en ook commerciele radio toegelaten in Nederland. Eerst voorzichtig, ondertussen volwassen. Met alle voor en naadelen.

Niemand die het bestaansrecht van de commerciele media nog ter discussie stelt.

 

Bepaalde stromingen binnen de politiek stellen echter wel het publieke gedeelte van Nederland openlijk ter discussie. Volgens deze politieke stromingen moet de publieke radio en televisie zo snel mogelijk worden afgeschaft omdat het met publieke geld mede gefinancierde publieke bestel concurrentievervalsend zou zijn ten opzichte van de commerciele zenders en verder oubollig, verzuild en volledig overbodig zijn.

 

Als ik hier voorzichtig zo de meningen eens peil dan gaat het er op lijken dat politiek en burger weer eens lijnrecht tegenover elkaar staan. Alleen zijn in dit geval de rollen omgedraaid.

 

Toch grappig wat er in een jaar of 20 allemaal verandert......

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan het steeds meer op de wijze zoals in de VS doen, kijk maar eens naar ER op Nederland 1, om de 5 a 7 minuten zie je even een zwart beeld, dat is het moment waarop er in de VS reclame wordt ingestart.

 

Voor mij allemaal niet zo'n probleem zolang er maar geen split screen komt. Ik neem alles waar reclame inzit op en skip die reclame met één druk op de knop.

 

Verder valt mij de kritiek op SBS6 op, en ik deel die wel, ik vind het eerder SMS6 maar ze hebben ook nog Net5 en Veronica in hun stal en daar zitten voor mij en mijn vrouw interessante series zoals: Grey's Anatomy, Private Pratice, Lost, Medium, Single, Het Blok, Friends, peking express, SF op veronica.

 

Misschien voor velen van jullie bagger maar we kunnen niet allemaal gaan kijken naar Het Buitenhof, Opium TV en weet ik veel wat voor kunstzinnige programma's.

 

Voor mij is TV kijken vaak toch ouderwets met een pot bier en een zak chips op de bank een serie of een film kijken, naast uiteraard het Voetbal en andere sporten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: Elwin
Heel jammer dat SBS zoveel reclame gaat uitzenden. Ik kijk zelden naar SBS dus zal er (totdat RTL er ook mee begint) weinig last van hebben. RTL kijk ik wel af en toe, maar ik vind de Publieke Omroep nog altijd het fijnst. Gewoon kijken, zonder die irritante reclameonderbrekingen...


het zou netto minder reclame moeten zijn..

vaker, maar korter

en vergeet niet.
die reclame betaald voor jullie tv-series e.d
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbakker
Is wel grapig dat jullie dat irriteert. Ik zou zeggen wees blij dat op de nederlandse tv nog geen spaanse taferelen worden toegepast. Gisteren avond op TVE een film geprobeerd te kijken maar ik heb het niet gered. Film begon om 10:00 na het journaal en liep af om...... jawel 00:50

De reclame blokken duurden langer dan de film blokken. VRESELIJK... Als de film na zo'n reclame blok weer verder ging was je alweer vergeten waar de film ook alweer over ging... Dat is echt geen doen. crazy


TVE is toch de publieke omroep van Spanje? In Spanje doen de publieke zenders dus een hoop reclame tussen een film? Dan mogen wij in onze handjes klappen met de Nederlandse publieke omroep. En de Engelsen met de BBC helemaal, want die zijn nog steeds reclamevrij. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Reclame betalen de tv series e.d.

 

Wil niet rot doen hoor, maar we hebben de laatste tijd al veel herhalingen gezien.

Dat kost geen drol.

Daar worden we ook een beetje ziek van.

Maar misschien kun je de programma's opnemen die je wilt kijken, en die er dan de dag erna weer kijken.

Kun je de reclame doorspoelen, heerlijk is dat.

Je moet alleen op die avond dan de programma's weer opnemen die je de dag erna weer wilt kijken.

beetje lastig maar zo heb je er heel weinig last van. (lol)

 

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

TVE is toch de publieke omroep van Spanje? In Spanje doen de publieke zenders dus een hoop reclame tussen een film? Dan mogen wij in onze handjes klappen met de Nederlandse publieke omroep. En de Engelsen met de BBC helemaal, want die zijn nog steeds reclamevrij. smile

 

Klopt, TVE is een publieke omroep net zoasl NED 1. Het enige voordeel hier, dat moet ik er wel bij zeggen, is dat we hier geen luister en kijk geld betalen en dat alles vrij en gratis zelfs via TDT Digitale Televisie te ontvangen is.

 

Maar toch, die vele reclame blokken zijn echt overdone..

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Verder valt mij de kritiek op SBS6 op, en ik deel die wel, ik vind het eerder SMS6 maar ze hebben ook nog Net5 en Veronica in hun stal en daar zitten voor mij en mijn vrouw interessante series zoals: Grey's Anatomy, Private Pratice, Lost, Medium, Single, Het Blok, Friends, peking express, SF op veronica.

Mag ik je dan feliciteren!
NET5 doet namelijk ook mee met het experiment.

By the way, op de publieke komen ook nog wel eens leuke programma's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het enige voordeel hier, dat moet ik er wel bij zeggen, is dat we hier geen luister en kijk geld betalen en dat alles vrij en gratis zelfs via TDT Digitale Televisie te ontvangen is.

 

Nee geen kijk en luistergeld meer. Het heet nu anders: belasting eek

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: Neptunus
Verder valt mij de kritiek op SBS6 op, en ik deel die wel, ik vind het eerder SMS6 maar ze hebben ook nog Net5 en Veronica in hun stal en daar zitten voor mij en mijn vrouw interessante series zoals: Grey's Anatomy, Private Pratice, Lost, Medium, Single, Het Blok, Friends, peking express, SF op veronica.

Mag ik je dan feliciteren!
NET5 doet namelijk ook mee met het experiment.

By the way, op de publieke komen ook nog wel eens leuke programma's.


Ja, dat bedoelde ik dus, dat SBS6 (waar erg veel kritiek op is, min of meer terecht) Net5 en VOO één organisatie is.

Het ging me er juist om de mensen die zeggen dat het ze niets uitmaakt omdat ze toch nooit naar SMS6 kijken er attent op te maken dat het ook om Net5 en VOO gaat.

En inderdaad, de PO maakt zeker goede content, ik kijk dan ook het meeste naar de PO maar om nu de rest als bagger af te doen gaat me veel te ver.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...