Ga naar inhoud


Elke 5 minuten reclame bij SBS


pandit

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: sattv4iedereen
Origineel bericht van: Ome Merde
hehe ... dan duurt het weer van Piet Paulusma anderhalf uur, ik zie die stakker al zolang staan te verekken voor een camera als ie voor de 6e keer "we zijn zo weer bij jo werom" moet melden smile

arme Piet ...



merDe

Dan gaat het zo,
we zijn er zodadelijk terug met de reclame na deel 1 van het weerbericht.
na 3 minuten reclame en dan terug
we zijn er zodadelijk terug na het 2de deel van het weer.
zo in een deel of 6. laugh
dan zal er bvb staan in de programmagids
20h00 het weer met piet paulusma
21h30 een of ander programma laugh


Tsja, dan haken de mensen wel af met alle gevolgen van dien, wat ook nog een mogelijkheid is is Product Placing, het tonen van producten in de serie, zolang het maar subtiel gebeurt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik ga SBS kijken met al die reclames... sick....ik ga namelijk elke keer tijdens de reclame een pilsje pakken........... :D

Goede tijden zatte tijden........ crazy

 

Reclame.....maakt meer kapot dan dat drank ooit goed kan maken.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Pffff tis ook z'n ellende op net5 nu.... sta elke 10min op de plee ik mot egt niet meer nu :D
Jou waterleverancier heeft nochtans graag smile

PS: Sta jij elke 10 minuten op de plee ?? eekshockedgrinning-smiley-027.gifgrinning-smiley-024.gif

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Als we ons als consumenten nu eens verenigen boycotten we simpelweg alle fabrikanten die reclame aanleveren bij de commercieëlen om de vele blokken te vullen.

Eens zien wie er dan aan het korste eind trekt mad



Dat boycotten gaat vanzelf omdat kijkers uit eigen beweging afhaken. Het echt weer een voorbeeld van de allerslechtste marketing.

Voor mij allemaal geen probleem, ik neem alles waar reclame inzit op en skip alle reclame of ik kijk via usenet.

Ik had laatst een aflevering van Prison Break gemist, die heb ik even van usenet geplukt en dat zie je om de ongeveer 5 minuten het beeld even zwart worden, dan is er tijd voor reclame, echt achterlijk vaak en niet meer doorheen te komen. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet werken. Het grootste deel van de mensen kijkt met evenveel plezier naar een film als naar reclame, onverschillig hoe hopeloos slecht die is, anders waren de wasmiddelen-managers al lang gestopt met hun IQ 50 reclame.

De mensen staren ernaar en kopen het vervolgens omdat hun breinen zo werken. Koop al jaren geen producten waarvan de reclame te dom of irritant is, maar heb geen seconde de illusie dat het helpt, het reclame-niveau is er in ieder geval niet beter door geworden... :D

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig maar, House viel niet meer te volgen door al die onderbrekingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...