Ga naar inhoud


[dm 8000] via enigma 2 webinterface verschillende zenders zien


Gast jopee

Aanbevolen berichten

Een HD opname afspelen met Mediaspeler (ik vermoed dat deze vlc gebruikt) is geen enkel probleem.

MPEG bestanden welke op de harddisc staan met dvd kwaliteit lukken eveneens, mpeg bestanden met 720p, 1080i en 1080p kwaliteit worden niet vloeiend weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je in vlc het h264 loopfilter al geskipt? Dat maakt het decoden makkelijker voor je cpu.

 

Van het vlc forum:

Try this: open the Preferences and tick the 'Advanced options' box, then go to Input / Codecs -> Other codecs -> FFmpeg

Change the loop filter: in the drop-down box for 'Skip the loop filter for H.264 decoding' change it to 'All'

 

Of die 5 sd streams meer data versturen dan 1 hd stream kan ik hier vandaan niet zien. Zou kunnen, hoeft niet. Kijk eens in de taskmanager van je pc, daar kun je een grafiek zien van je netwerkverkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Met de huidige VLC kan je net zo lang openen tot je netwerk het niet meer aankan.


Al je op het icoontje drukt start VLC.
Druk je op een ander dan wordt de eerste vlc afgesloten en een nieuwe opgestart.

Hoe kun je meerdere VLC's openen ?

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een berg van de M3U files opgeslagen op disk, en ze "NED1.m3u" en "Premiere1.m3u" enzo genoemd. Om TV te kijken kan ik dan gewoon zo'n icoontje aanklikken. Om er meer dan een te openen, start ik een nieuwe VLC en sleep het icoontje erheen (in plaats van dubbelklik).

 

De m3u filetjes blijven overigens werken zolang de zenders niet verhuizen van frequentie ofzo, over images enzo heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...