boaz Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Omdat er tegenwoordig ook een forum op één van mijn domeinen draait, heb ik de website één directory opgeschoven, nu dus 2 dir's site en forum naast elkaar en een referral naar index. Hoelang moet je de info op de oude locatie dubbel laten staan om geen dode linken bij Google e.d. te hebben? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gekkenhuis Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Afhankelijk van de aantal hits maar normaal een week is meer dan voldoende. Als ik mijn website aanpas dan is deze binnen 3 dagen in google aangepast. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
mapi Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 ik zou dan toch meerdere 301 redirects maken om de oude google links door te verwijzen naar de nieuwe links.... dat kan wel enkele maanden duren.... heb zelf dit gedaan en ontdek nu enkele maanen later dat er soms nog links binnenkomen die oud zijn.... Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
boaz Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Geplaatst: 31 januari 2009 Lijkt me een goed idee. Maar, hoe doe je dat precies? bijv. .../content/pagina.htm moet gaan verwijzen naar ...content/website/pagina.htm maar hoe dat per pagina te regelen? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
mapi Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 in je root het bestand .htacess, daar per pagina bv redirect 301 /xxxxxxxxx/xxxxxxxxx/index.php http://www.xxxxxxxx.nl/xxxxxxx/x.html ( ouwe met erna de nieuwe link ) Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast snizzle Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 301 redirect is het beste vooral voor indexering ( en het behouden van ranking en punten van google) Wil je het makkelijk houden kan je ook zorgen dat een niet bestaande links doorverwezen worden naar de Home Page.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen