Gast Graafje Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Hoi, Ik heb een scanner, Medion Type MD 9705. Ben kortelings van XP naar Vista overgestapt en mijn scanner werkt niet meer. Blijkbaar is er geen goede driver voorhanden. Heb even op google gezocht en kennelijk is dit probleem gekend. Wat kan ik doen om mijn scanner terug te kunnen gebruiken? Iemand die hier een oplossing voor heeft? Mvg, Graafje
mrleden1963 Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Ga eens naar de site van Medion duitsland
Sjattuh Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Lijkt gewoon geen driver voor te zijn.. ook niet bij de Medion website. Ik zou ze een mailtje sturen en vragen of deze driver nog wordt gemaakt. Sommige fabrikanten maken geen nieuwe drivers voor verouderde hardware. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
WPW Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Setup van de xp versie al gestart in XP mode? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Big fellow Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Is het niet eentje gemaakt door Mustek... Medion is heel vaak een stikker merk.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Puch Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Het nadeel van medion toestellen is dat het heel vaak een (meestal gedowngrade) versie is van een bestaand product. Ze laten een klein stukje hardware weg, bouwen er een poort minder in, wat minder functionaliteiten, enz. Dit laat de productieprijs zakken waardoor de toestellen goedkoper kunnen worden verkocht. Het nadeel van deze toestellen is dat er specifieke drivers moeten voor geschreven worden. Als medion dan geen drivers laat maken voor een nieuw besturingssysteem heb je in heel veel gevallen pech en kan je het toestel niet gebruiken, of je moet terug gaan naar het oude OS. Vooral met oudere toestellen ga je dit tegen komen. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen