digitaal kijker Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 er zitten wel kleine verschillen in progamma aanbod bij de poolse versie op hotbird en de franse op astra 19.2 en de sky uk versie, zijn niet alle3 dezelfde, ben eens benieuwd welke CD gaat doorgeven van die 3 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Amager95 Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: jacksparrow MTVN-HD is een PAN-Europese zender en wordt daarnaast geloof ik ook nog in Latijns Amerika uitgezonden. Dus in principe is er hier geen sprake van een beperkte focus op enkel de Nederlandse markt. Maar inderdaad de MTV van voor de nederlandse versie vond ik ook stukken beter. Maar de MTV familie zijn het wel, die zijn op Nederland gericht. De HD versie zal de eerste zijn die misschien nog (voorlopig) gevarieerd zal zijn, maar dat zal na van loop van tijd ook anders worden, als HD gemeengoed is geworden. Dit duurt even, net zoals de invoering van zwart/wit naar kleurentelevisie een tijdje heeft geduurd. De toevoeging van HD zal dan over zoveel jaren er vanaf vallen. Dan is er een situatie zoals die nu ook is. Die MTV's hoeven dus voor mij (niet meer).
Littlesat Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Citaat: en ontvangst van ASTRA 23,5. Dit stukje tekst is eraf gehaald bij de website van canaldigitaal... Dus waarschijnlijk gewoon meeliften via 19.2 oost. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
mereltje Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: en ontvangst van ASTRA 23,5. Dit stukje tekst is eraf gehaald bij de website van canaldigitaal... Dus waarschijnlijk gewoon meeliften via 19.2 oost. http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/hdtv-pakket.aspx dit stond er om 18.00 uur Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Ou-Tannu Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 ik zie hem ook liever op 19.2E scheelt weer veel te kostbare transponder ruimte Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Littlesat Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb het over deze pagine: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/nieuws-mtvn-hd.aspx Stond eerst 23.5 oost bij en is nu weg... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast calculator Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Is MTV HD niet de vervanger van MTV Hits? Het zou netjes zijn als iedereen die MTV Hits kon ontvangen als compensatie voor het verdwijnen ervan MTV HD ontvangt in zijn pakket. Ik vind het extra betalen voor HD versies van bestaande kanalen toch een achterhaalde benadering en een doodlopende weg.
Gast E Pouls Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: calculator Is MTV HD niet de vervanger van MTV Hits? Het zou netjes zijn als iedereen die MTV Hits kon ontvangen als compensatie voor het verdwijnen ervan MTV HD ontvangt in zijn pakket. Ik vind het extra betalen voor HD versies van bestaande kanalen toch een achterhaalde benadering en een doodlopende weg. Maar dan nog kan niet iedereen MTVN HD ontvangen. Want niet iedereen heeft een HD ontvanger. En wie zegt dat verdwijnen van MTV hits een beslissing van CD is.
Gast calculator Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Ik zeg niet dat het verdwijnen een beslissing is van Canal Digitaal. Maar de kijker heeft een contract met Canal Digitaal en bij die aanbieder is wel het assortiment verkleind. Dat de oorzaak misschien bij Viacom ligt, daar heeft de kijker toch geen boodschap aan?
Gast E Pouls Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: calculator Ik zeg niet dat het verdwijnen een beslissing is van Canal Digitaal. Maar de kijker heeft een contract met Canal Digitaal en bij die aanbieder is wel het assortiment verkleind. Dat de oorzaak misschien bij Viacom ligt, daar heeft de kijker toch geen boodschap aan? Ik zeg ook niet dat de kijker hier een boodschap aan heeft. Maar als dit daadwerkelijk een besluit van Viacom is dan kan CD hier ook niet zo gek veel aan doen.
digitaal kijker Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Tv Vlaanderen voegt deze ook toe aan hun aanbod deze maand. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Satwatcher Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: calculator Is MTV HD niet de vervanger van MTV Hits? Het zou netjes zijn als iedereen die MTV Hits kon ontvangen als compensatie voor het verdwijnen ervan MTV HD ontvangt in zijn pakket. Ik vind het extra betalen voor HD versies van bestaande kanalen toch een achterhaalde benadering en een doodlopende weg. Even inhoudelijk. Wellicht er weleens aan gedacht dat er een mogelijkheid bestaat dat dit uit de koker van MTV komt? En dan kan je wel zeggen dat je als kijker een contract heb bij CanalDigitaal maar als een zender bijvoorbeeld niet meer uitzendt dan kan je als distributeur het ook niet uitzenden of je moet blij wezen met zwart beeld dat doorgegeven wordt want dat is dan het enige wat je als distributeur kan aanbieden. Daarnaast is MTVNHD helemaal niet de HD doorgifte van een bestaand kanaal. Het uitgezonden content op MTVNHD is in deze programmering uniek en alleen op MTVNHD te zien. Satwatcher ---------------------------------------
Mister HaCk Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 ben alleen benieuwd als ze ook in seca2 gecodeerd gaat worden of alleen in seca3. Omdat namelijk over 4 maanden sowieso seca2 ten einde is bij TVV en CDS, dan alleen nog seca3 en irdeto2(veranderd niks) Ze moeten dan voor 4 maanden ook nog een seca2 encoder aansluiten.
Mister HaCk Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Op Mtvn HD is nu al de seca 3 id(seca3 begint met 07xx ecm stream) erop van CDS 006c, TVV 006a en Tele-sat 006d (wallonie pakket). Het lijkt erop dat ze alleen in seca3 erop komen. zie eerder bericht van mij. Afwachten maar weer.
chukky2 Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 er heeft toch bijna niemand zo een seca 3 kaart ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen