Alfons Verbiest Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Ik weet het: de dag is nog niet om. En inmiddels werkt MTVNHD. Ziet er prima uit.
Littlesat Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 En MTV Hits?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat En MTV Hits?? MTV Hits doet het hier ook nog, evenals MTVNHD. Ben benieuwd voor hoe lang. Zal er binnen een paar minuten wel uit liggen zeker? Of CDS moet zijn plannen gewijzigd hebben.
di-on-air Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Had net nog MTV hits, heb zenderlijst opnieuw ingeladen en weg MTV hits Op kanaal 23 staat nu MTVN HD. Mijn prima, heb geen HD TV maar vraag me af waarom ze deze zender niet bij de andere HDTV kanalen zetten. Nummer 94 is nog vrij. Ach ja lekker belangerijk. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Gast mouse1277 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest En inmiddels werkt MTVNHD. Ziet er prima uit. en waar zit ie exact. heb mijn receiver al een paar keer laten zoeken maar hij vindt niets.
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: mouse1277 Origineel bericht van: Alfons Verbiest En inmiddels werkt MTVNHD. Ziet er prima uit. en waar zit ie exact. heb mijn receiver al een paar keer laten zoeken maar hij vindt niets. MTVNHD is te vinden op: 11778 V 27500 3/4
jan5000 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Ondanks alle pakketten, ook hd, geen seca 3 kaart ontvangen en geen beeld op mtv hd hd abo wel geincasseerd door cd bedankt cd coolstream neo
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Alleen als je een Seca3-smartcard hebt, kun je naar MTVNHD kijken... Ik heb geen HD-pakket maar wel de gratis kijkperiode, dus kan hem nu ook nog zien!
Gast mouse1277 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin MTVNHD is te vinden op: 11778 V 27500 3/4 welke satelliet?
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Gewoon op Astra 1, waar onder andere ook CNN te vinden is.
Elwin Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat En MTV Hits?? Net gekeken, en helaas nu wel weg. Het worden steeds minder zenders in het Basispakket. RNN7, MTV Hits, MTV Base, Mezzo, allemaal uit het Basispakket verdwenen voor een duurder pakket. En daar krijg je dan MTVNHD voor de HD-kijkers voor terug...
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Jammer dat je geen HD hebt Elwin. Is echt gaaf dat MTVNHD. Om 21.00 uur het laatste half uur van een concert van The Who gezien en vanaf 22.00 uur is er een concert van Coldplay. Beiden in HD (1080i) en met Dolby 5.1 geluid. Zo'n zender maakt het de moeite waard. Nu Eurosport HD nog.
Elwin Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Heb ik dan gemist. Ik kan nog wel naar MTVNHD kijken, omdat ik nog drie weken gratis kan kijken. Daar is nu nog een klein weekje van over. Achja, het HD-pakket komt misschien in een later stadium nog wel een keer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen