Ga naar inhoud


installeren inverto


vanas

Aanbevolen berichten


Lees de handleiding van de 7000 eens door (bovenste topic): het deel antenne instellingen en kanalen zoeken geldt (afgezien van het stukje over de tweede tuner) idemdito voor de Scena 5.

 

PS: Het gebruik van hoofdletters en interpuncties verhoogt de leesbaarheid en daarmee de kans op een antwoord aanzienlijk! Een klein beetje respect voor de ander is toch niet te veel gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
PS: Het gebruik van hoofdletters en interpuncties verhoogt de leesbaarheid en daarmee de kans op een antwoord aanzienlijk! Een klein beetje respect voor de ander is toch niet te veel gevraagd?

[off topic]
Rob, dat komt omdat wij "oudjes" óók een mailtje als een "brief" schrijven; de "turbo-"jongens maken een "krabbel" (zoals bij hyves). Maar je hebt gelijk: het leest kl@#$@!! cry
[off topic]
Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoofdletters zijn duurder en gebruiken meer inkt en daarom schrijf ik ze ook niet meer want we moeten allemaal wat besparen in deze barre economische tijden krijg ik nu een ban voor offtopic schrijven dan is dit bericht ook echt kl@#$@!! laugh

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals off-topic:

Het valt me een beetje tegen. De mensen uit België (ja, zo schrijf je dat, met een hoofdletter en puntjes op de e), staan erom bekend dat ze beter in taal zijn dan wij 'ollanders. :D

Dat is natuurlijk niet het enige.

Een beetje moeite doen voor een vraag levert meestal meer en betere antwoorden op.

 

@vanas :

Is je probleem inmiddels opgelost?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gene:

[off topic] probeer eens met Morse; je weet wellicht wel ...---...

Dat bespaart echt ........ :D[off topic]

 

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug ON TOPIC aub!

 

Topic poster vraagt of men met de scena ontvangst hebben van 13, 16, 23 en 28°.

 

In principe wel (menu instellingen) maar in de praktijk niet wat betreft de 16° omdat deze tussen de 13 en de 19 staat en de lnb's in een schotel nooit zo dicht bij elkaar kunnen.

 

In de menu instellingen moet je telkens de gewenste satellieten TOEVOEGEN en daarbij ook de juiste Diseqc instellingen kiezen.

 

 

 

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdy
Topic poster vraagt of men met de scena ontvangst hebben van 13, 16, 23 en 28°.

In principe wel (menu instellingen) maar in de praktijk niet wat betreft de 16° omdat deze tussen de 13 en de 19 staat en de lnb's in een schotel nooit zo dicht bij elkaar kunnen.

In de menu instellingen moet je telkens de gewenste satellieten TOEVOEGEN en daarbij ook de juiste Diseqc instellingen kiezen.

Dat LNB verhaal heeft dus niets met de Scena te maken: ik ontvang met de Scena 5 zo'n 40 satellieten, waaronder de genoemde. Met een draaibare schotel, maar er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden.
Als iemand mijn aangepaste settingsfile wil hebben, moet hij even met een PM komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdy
In principe wel (menu instellingen) maar in de praktijk niet wat betreft de 16° omdat deze tussen de 13 en de 19 staat en de lnb's in een schotel nooit zo dicht bij elkaar kunnen.


Met Inverto's Multiconnectsysteem lijkt het mogelijk te zijn ook LNB's te plaatsen voor satellieten die heel erg dicht bij elkaar staan (ik heb hier (nog?) geen praktijkervaring mee).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...