Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,

in de loop van februari wordt MTVN HD toegevoegd aan het HD pakket van CDS op 23,5

:D

nog meer cds nieuws:

de zender MTV hits stopt op 4 februari bij CDS

de etalage zender in februari is dicovery world

Bron: CDS nieuwsbrief

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast calculator
Geplaatst:

Ik heb nou niet echt het idee dat meer mensen een HD pakket nemen door MTV HD. Meestal zijn er zoveel bewegingen en lichtflitsen snel wisselende beelden en shots in videoclips dat je amper tijd hebt om met je ogen scherpte waar te nemen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: de vrije fries
uit het vrije friesland

Wel grappig dat juist jij deze draad wil verplaatsen... wink

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:
Origineel bericht van: calculator
Ik heb nou niet echt het idee dat meer mensen een HD pakket nemen door MTV HD. Meestal zijn er zoveel bewegingen en lichtflitsen snel wisselende beelden en shots in videoclips dat je amper tijd hebt om met je ogen scherpte waar te nemen.

Juist dan heeft het voordeel. Des te indrukwekkender.

Als jij opnieuw moet scherpstellen bij een ander beeld op je TV die zich toch hopelijk niet door je kamer verplaatst moet je trouwens naar de opticiën. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: de vrije fries
hoi,

in de loop van februari wordt MTVN HD toegevoegd aan het HD pakket van CDS op 23,5
:D
nog meer cds nieuws:
de zender MTV hits stopt op 4 februari bij CDS
de etalage zender in februari is dicovery world
Bron: CDS nieuwsbrief

Goed nieuws maar ja voor sommige mensen is het nooit goed

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Geplaatst:

Hopelijk niet via 23.5 Oost maar delen van Astra 1... want anders gaat er ook weer een HD zendertje weg of ze proppen er 6 op een al niet optimale transponder...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Hopelijk niet via 23.5 Oost maar delen van Astra 1... want anders gaat er ook weer een HD zendertje weg of ze proppen er 6 op een al niet optimale transponder...

CD schrijft toch echt 23,5 !!

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:
Origineel bericht van: mereltje
Origineel bericht van: Littlesat

CD schrijft toch echt 23,5 !!

Dus vermoed ik i.p.v. MelodyZen. Want 6 HD zenders op 1 TP kan natuurlijk niet.
Geplaatst:

Heb net even de HD transponder van CDS gescanned. MelodyZen gebruikt momenteel 10mbit aan bandbreedte. MTVNHD op de hotbird alsmede op de Astra2 gebruikt ongeveer 10mbit (wel een variabele bitrate maar het gemiddelde zit rond de 10mbit). In principe zou de beeldkwaliteit dus voldoende moeten zijn.

Ik vind het een mooi initiatief van CDS cool. En mocht het tegenvallen heb ik in ieder geval mijn SkyHD abbotje nog :D

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Geplaatst:

de overige MTV zenders pakken ze volgens mij ook gewoon vanaf andere transponders mee :?

dus waarom zou dat voor MTV HD apart geuplinkt moeten worden?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

De andere MTV zenders zitten op de eigen distributietransponder (op de Astra1 dan) van MTV networks. MTVN-HD zit hier niet op en wordt vreemd genoeg door de providers op hun eigen transponders gehuisvest.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Geplaatst:

hm idd :P

op 13E zit die wel op MTV Networks eigen transponder..?

Transponder op 19E mischien te vol?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: jacksparrow
De andere MTV zenders zitten op de eigen distributietransponder (op de Astra1 dan) van MTV networks. MTVN-HD zit hier niet op en wordt vreemd genoeg door de providers op hun eigen transponders gehuisvest.

Denk dat je je vergist. Op 11778V zit 2x MTVNHD (MPEG4HD)
zie ook: http://www.lyngsat.com/hd/astra19.html

iRuud
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.