Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou, dat zou mooi zijn. frown

Volgens King of Sat zit er ook Mediaguard 2 op. Als dit alleen via de nieuwe kaart te zien is, wordt je door CDS met "in de loop van februari etc." blij gemaakt met een dooie mus. In ieder geval nog een maand of 2. Maar goed, misschien doet hij het op de 'oude' kaart deze maand toch ook nog wel. We wachten maar even af.

Canal Digitaal & CanalSat & MTV Networks & TV Vlaanderen & TeleSat: MTVNHD is nu gecodeerd in Cryptoworks & Mediaguard 2 & Mediaguard 3 (11778.00MHz, pol.V SR:27500 FEC:3/4 SID:28600 PID:2000[MPEG-4] /2001 English,2002 English).

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

komende dagen krijg elke hd klant een nieuwe kaart toegestuurd las ik op een andere forum

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Geplaatst:

Heb er ook beeld op. Fraai hoor die swingende schaars geklede dames.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

• Moderator
Geplaatst:

Ik kende het verschijnsel MTV niet, maar ik moet zeggen, dat sommige van die clips ware (video-art)kunstwerkjes zijn.

Zo, nu weer terug naar Zoroastre.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: spijk
komende dagen krijg elke hd klant een nieuwe kaart toegestuurd las ik op een andere forum

spreken ze enkel van CD of ook over TVV ???????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

idem hier :P

gelukkig doettie t op 13E nog wel :+

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Er lopen nu twee topics over dit onderwerp. We gaan hier verder.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.