de vrije fries Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 hoi, de data voor omwisseling naar media guard 3 is als volgt: febr/mrt : familiepakket maart: recreatie pakket mrt/april: entertainment/combi/top pakket april t/m juni basis pakket bron: cds dealernieuws groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
W3ird_N3rd Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik moet dus het langste wachten.. Valt op dat settopbox en gratis er niet tussenstaan trouwens. Hoeven die niet te wisselen dan? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Johan45 Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Valt op dat settopbox en gratis er niet tussenstaan trouwens. Hoeven die niet te wisselen dan? CanalDigitaal wil voor deze abonnementen een vergoeding voor de nieuwe kaart gaan vragen. Hoe dit er precies uit gaat zien is nog niet bekend. Vult u rustig aan !!!
Gast apal Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Dat iemand met een settopbox voor een nieuwe kaart wat van canalplus komt moet gaan betalen is volgens mij niet eerlijk want diegene met een settopbox heeft hoeft niet zonodig een nieuw systeem maar canalplus wil een nieuw systeem en dan zou volgens mij canalplus die dit nieuw systeem wil daarvoor ook een ieder die een betalende klant is deze nieuwe kaart gratis moeten geven. Ik denk dan ook dat canalplus een rechtzaak cq een media aanval(kassa of iets dergelijks) zou kunnen krijgen en het lijkt mij dat canalplus hier niet op zit te wachten
POLAKS Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 En zo zal het 1€ kaartje toch nog 80€ gaan kosten, als je er een wilt natuurlijk. Henk
Elwin Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Oké dan, dan ben ik als eerste aan de beurt met mijn Familiepakket. Ik hoop dat het allemaal vlekkeloos verloopt en de ontvangst gewoon optimaal blijft.
Ome Merde Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 CanalDigitaal wil voor deze abonnementen een vergoeding voor de nieuwe kaart gaan vragen dan mogen ze hem houden. men mag er allang blij zijn dat er nog mensen zijn die willen betalen voor die pulp die ze uitzenden (me 2). ik ga ze niet spekken omdat zij zo nodig willen wisselen, dan gaat ie de auto in, als ijskrabber. merDe deze ruimte is te huur
trust Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: Ome Merde dan gaat ie de auto in, als ijskrabber. merDe Zelfs daarvoor is het een onhandig ding Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Outta space Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb het familiepakket en ben benieuwd hoeveel en wat voor kaarten ik toegestuurd krijg. Ik heb namelijk al een geruime tijd zo'n groene kaart van CDS. Met daarop het familiepakket. Nu heb ik van iemand anders een smartcard overgenomen (ook zo'n groene) en keurig een overname formulier ingevuld. Tevens ook direct voor 2,50 als 2e smartcard het familiepakket erop. Vorige week bevestiging gekregen van de overname en ook direct bericht dat op mijn 2e kaart het familiepakket op komt. Maar bij deze brief zat ook weer een nieuwe smartcard. deze:[ Ik heb nu dus 3 smartcards. Ben er verder nog niet mee bezig geweest. Moet de 2e ontvanger nog steeds aansluiten. Volgende week heb ik avondsdienst en dan mooi tijd om er overdag mee bezig te zijn.
Gerard 76 Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: POLAKS En zo zal het 1€ kaartje toch nog 80€ gaan kosten, als je er een wilt natuurlijk. Henk Bron? Dus iemand zoals ik,met een basisabo en 2 stb kaarten erbij moet 2 keer een vergoeding betalen? Geloof er niks van. Zo ja, dan steken ze die kaarten maar in hun r@#t!!!
raantje Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik ben benieuwd, ik bezit een basispakket + een extra €1,00 settop in de slaapkamer. Als ik moet gaan betalen voor de laatste is dit voor mij het uiteindelijke het laatste duwtje om over te gaan op digitale kabel in de woonkamer en analoog in slaapkamer. Een keer is het goed geweest. Basta!!!
pch Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik neem aan dat dit alleen geldt voor mensen die gebruik maken van een seca-2 kaart? OF gaat de Irdeto-2 kaart ook verdwijnen? Gr. Paul
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Deze dus, de rechtse kaart Klik
Elwin Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Ik heb de oude versie van die kaart. Met in witte letters 'smartcard' erop. Is gewoon Seca2. En inderdaad, kaartwissel is alleen voor Seca2, want dat gaat over naar Seca3, Irdeto 2 blijft volgens mij nog voorlopig.
Pjotrb Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Origineel bericht van: Johan45 CanalDigitaal wil voor deze abonnementen een vergoeding voor de nieuwe kaart gaan vragen. Hoe dit er precies uit gaat zien is nog niet bekend. Die vergoeding is al betaald. De abonnee vraagt er niet om. Ook die kaartwissel moet dus kosteloos zijn voor de abonnee. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen