Littlesat Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 De uitwisseling is begonnen. Iedereen die minimaal het HDTV pakket op zijn kaart heeft krijgt deze week nog via TNT een nieuwe kaart. Deze kaart is noodzakelijk om MTNVHD te kunnen kijken, want deze zenden geen Mediaguard/Seca 2 meer uit. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
DeBeek Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Hij zat bij de post vandaag gratis voor niks ..!! drie weken alles open, oude mag je weggooien. En voor de liefhebbers Hij werkt in de Dreambox met CCcam...
Gast Big@ Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Mijn smartcard is binnen + MTVHD en een kadootje !! ik heb net de card gekregen, MTVHD is zichtbaar en we krijgen 3 weken lang het hele pakket gratis. Super bedankt CD !!
Gast aart44 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Hier hetzelfde ik had twee kaarten een abo kaart en een 1 euro kaart em heb nu twee nieuwe bij de post gehad. Alle twee de kaarten beeld op het hele pakket inclusief MTVHD.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 februari 2009 Moderator Geplaatst: 4 februari 2009 Hier ook de kaart binnen gekregen. Alles werkt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Nagravision?? Je bedoelt zeker Mediaguard :-D Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Nog steeds geen duidelijkheid over de omwisseling van de Set Top Box abonnementen. Vult u rustig aan !!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Bij mij is hij ook binnen. Ik heb nu 3 clips gezien (beslist geen HD kwaliteit) en het 5.1 spoor is ook (nog) niet geactiveerd. Maar dat zal allemaal wel goed komen.
WPW Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Origineel bericht van: ceesv Hier ook de kaart binnen gekregen. Alles werkt. Neem dit effe met een korrel zout, na de volledige wissel kan het heel goed zijn dat er zaken niet meer werken... de nieuwe kaart staat nl. nog in de 'oude seca2 mode'. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Moderator ceesv Geplaatst: 4 februari 2009 Moderator Geplaatst: 4 februari 2009 Volgens bronnen zou MTVHD allen met de nieuwe kaart te zien zijn, is dat dan geen Seca 3? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Zal wel iets 'technisch' zijn. Op de zojuist gekregen nieuwe kaart doet hij het. 1 Minuut daarvoor met de oude kaart niet.
TokeMUp Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Zal dan enkel op de ID van de nieuwe kaart werken. mvg
Gast aart44 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Origineel bericht van: ceesv Volgens bronnen zou MTVHD allen met de nieuwe kaart te zien zijn, is dat dan geen Seca 3? Inderdaad de oude kaart met het HD pakket geeft geen beeld op MTVHD de nieuwe kaart wel.
Pieter-Brugge Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Maar blijkbaar worden wel gewoon de extra gekoppelde kaarten aan 1 euro mee omgewisseld met je hoofdkaart zonder extra-kosten (Aart 44). Dus dat is wel goed nieuws. Want op site van Canal Digitaal wordt daar geen woord over gerept. Dacht dat daar nog ergens een addertje onder het gras zat. Ik wacht wel af tot mijn Nederlands contact ook de kaarten binnen krijgt. Ik hoor het dan via mail. Alhoewel februari-maart is relatief, het kan evengoed nog in maart zijn... greetz, pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: ceesv Volgens bronnen zou MTVHD allen met de nieuwe kaart te zien zijn, is dat dan geen Seca 3? Inderdaad de oude kaart met het HD pakket geeft geen beeld op MTVHD de nieuwe kaart wel. Bij mij doet de nieuwe kaart het sinds ca. 14.00 uur op MTVNHD ook niet meer. Bij jou nog wel dan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen