Gast cauli Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 heeft iemand deze firmware wil graag met season 2 en fausto emuleren maar dat kan alleen met de orginele firmware
POLAKS Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 De orginele FirmWare vindt je soms ook op de site's waar je de alternatieve FW kunt downloaden. Wordt Season 2 en Fausto nog veel gebruikt. Dit is toch een oude methode of vergis ik me nu. Is dit speciaal voor de Pioneer gemaakt. Vertel 'ns kort wat je er in combinatie met een Pioneer mee kunt, is loggen niet de belangrijkste funktie? suc6 Henk
Johan45 Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 In de bijlage, DBR-S100NL2_Origineel 100.zip Vult u rustig aan !!!
Gast cauli Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 dankje voor de firmware ik had gewoon zin om aan de gang te gaan met mijn oude season. maar daar had ik de orginele firmware voor nodig en wie weet wat er allemaal uit komt.
Johan45 Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Graag gedaan, succes met het loggen. Vult u rustig aan !!!
jamrox Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 en ee prettige mededeling voor pioneergebruikers... deze firm doet het met seca 3 kaart . net getest. alleen de regionalen krijg ik nog niet. hij geeft geen signaal op lnb 2 met de originele duolnb van can digitaal Jamrox
jamrox Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 even een update . heb al op diverse manieren laten zoeken . willekeurig op schotel 2 hij scand alleen astra 19 . heb ook al volgens can.dig. laten scannen de kanalen boven de 500 allemaal verwijdert , daarna alleen op lnb 2(in menu) laten scannen(kanalen toevoegen .weer alleen astra 19. gr jamrox Jamrox
WdK Geplaatst: 11 juni 2009 Geplaatst: 11 juni 2009 Jongens, allemaal bedankt voor de info. Ik heb m'n nieuwe smartcard gehad en daarna werd alles zwart. Ga nu m'n DBR-S100NL2 maar weer origineel maken. thanx, W. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
WdK Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 Heeft iemand misschien een nieuwere originele versie firmware voor de 1430, dan die hierboven? De originele versie 14, type 0, patch run 0 werkt niet echt geweldig. Storingen in beeld, wegvallen ontvangst bij zappen, zoeken zenders gaat niet lekker. Volgens mij zat er oorspronkelijk bij mij Versie 14, type 3 in. Ik hoop verder dat misschien iemand de Euromuis firmware kan aanpassen voor de nieuwe smartcard Seca3?? Die firmware werkte echt fantastisch tot de kaartwissel. gr., W. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Satlux Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Origineel bericht van: jamrox even een update . heb al op diverse manieren laten zoeken . willekeurig op schotel 2 hij scand alleen astra 19 . heb ook al volgens can.dig. laten scannen de kanalen boven de 500 allemaal verwijdert , daarna alleen op lnb 2(in menu) laten scannen(kanalen toevoegen .weer alleen astra 19. gr jamrox stukje zilverpapier doet wonderen.... afdekken over de astra 19.2 E lnb of gedeelte duoblock scannen op schotel 2 Werkt prima ! Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
jamrox Geplaatst: 21 juni 2009 Geplaatst: 21 juni 2009 heb alweer een tijdje geen originele firm eropstaan . heb de firmware van generator is heel stabiel en zoekt ook gewoon 2 lnb's af. en er kunnen 2000 kanalen in.... ook de oudere kanaallijsten zijn gewoon te laden. hoef je alleen kanalen toe te voegen en een paar zenders te verplaatsen. zal hem erbijzetten... 1430_OFM_GeneratorV10(2).zip Jamrox
WdK Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb nu firmware 'New Generation V4.3' er op staan, deze staat ook ergens hier op het forum. Die werkt ook (ontvangst 4 sat's en 2000kan.), maar geen EPG (en de PID's moet je handmatig goedzetten). Ik ga de OFM ook maar eens proberen. TF7710HDPVR + Enigma2 Visiosat G4Quadro/Alps LNB's/Maximum Digiality DiSEqC switch 4/1(2x)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen