Bikkel Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Welke ontvanger het beste voor Feeds ??? Hoi Vaklui, Welke ontvanger is op dit moment het meest geschikt om te Feedhunten?? Ik zoek een ontvanger met Blind scan van rond de €100,-- / €150,-- Ik heb nu een Nokia 9500 wat vroeger een mooie toverdoos was om alles te ontvangen. Ik ben er een paar jaartjes uit dus ff opnieuw orrienteren dus. Thanx for hulp.
zjik Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 ik gebruik een maxdigital 220S en clarke tech 5000 c+.
Gast pontje Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 heb sinds kort ook maxdigitaal 2100s bevalt prima. je kan er veel lol van heben
zjik Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 je moet wel opletten, met de maxxen kan je geen dvb s2 signalen ontvangen, dus niet alle feeds worden gevonden.
Bikkel Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Geplaatst: 1 februari 2009 Wat is het verschil tussen de gewone Max en de Max S ?? Wat is jullie Feedhunting ervaring? En wat is er zoal nog meer open te krijgen?
Bikkel Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 Origineel bericht van: Bikkel Wat is het verschil tussen de gewone Max en de Max S ?? Wat is jullie Feedhunting ervaring? En wat is er zoal nog meer open te krijgen? Ik ben er nog steeds niet uit welke ontvanger ik het beste kan nemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen