Ga naar inhoud


funcard probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<p>ik heb het volgende probleem, mijn hyundai 1000IR herkend mijn funcard niet.

tenminste zover ik als nieuweling in de sat-wereld het kan bevatten.<p>mijn spulletjes:

Hyundai 1000Ir (gepatched)

matera II programmer

funcard (mooi paars kaartje)<p>met Chipcat volgens de Duwgati methode de Boris 5in1(hyundai files) er op gezet

alles lijkt goed te gaan, geen rare meldingen tijdens het programmeren

kaart in de reciever gestopt maar er gebeurd niets,geen extra kanalen en

bij de Common interface & Access information staat ook niet dat hij de kaart herkent<p>waar is er nu fout ?

ik zoek antwoorden op de volgende vragen.<p>-Hoe moet die funkaart in het slot van de hyundai, vierkante chip boven of onder?(ik heb beide geprobeerd zonder

resultaat maar om zeker te zijn dat dit tenminste goed gaat)

-hoort het dat die funkaart zover in die slot gaat? ik krijg hem er met moeite uit,en ben gelukkig geen nagelbijter)

-hoor je een melding te krijgen als je de kaart erin doet?<p>-wat is er mis?

vergeet ik iets,funcard niet goed,hyundai patch niet goed.setting in hyundai niet goed?

ik heb geen idee waar te beginnen alle hulp is dus van harte welkom<p>PS als laatste vraag ,ik lees vaak over coco veranderen ,wat is een coco,waar is die voor,hoe moet dat?<p>

alvast bedankt

Frankman

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<p>Om te beginnen, met de contacten naar beneden in het onderste slot (rechtsonder). En ja, hij gaat heel ver erin wink.gif" border="0 Normaal gesproken als je de boris files hebt (heb ik ook) hoef je de coco (country code) niet aan te passen. Deze coco kun je bekijken met het progje en natuurlijk aanpassen met isvedit.<p>Groet Limbo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frankman,<p>Het kaartje gaat er inderdaad zo'n eind in. Ik heb er een labeltje aan gemaakt zodat uithalen makkelijker gaat.<p>- Heb je wel de FTA zenders (bijv. BVN)? Zo ja, dan ligt het waarschijnlijk niet aan je tuner.

- Is de tuner wel gepatched ? Zet het geluid op de tuner eens harder, er moet nu links boven aan het scherm een balkje verschijnen. Is dit niet het geval is de tuner niet gepatched.

- Is de funkaart geformateerd ? Zo niet, kan het zijn dat de hex codes wel gebrand zijn maar de tuner deze niet kan lezen.

- Heb je de juiste codes wel te pakken. Geen twijfel aan de files van Boris, maar ook Vago heeft goede files. Kijk eens op m'n site...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...