Gast sat-elite Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Als ik op google naar sat4all zoek en op de link klik krijg ik een waarschuwing dat deze site schade kan aanrichten. het moet niet gekker worden
Ome Merde Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 volgens mij heeft Google een storing want het geldt voor elke site die je via Google vindt. viel me daar net ook al, m'n oudste zit achter de laptop te googlen naar spelletjes en die krijgt die melding ook continu. net effe getest en is nu dus overal het geval. ergens heeft Google wel gelijk, brengt ernstige schade toe aan je systeem, kijk maar naar Melle merDe deze ruimte is te huur
Gast pietsat Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer! geld voor alles met sat
Ome Merde Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 ze twijfelen ook aan hunzelf deze ruimte is te huur
Gast sat-elite Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 inderdaad iedere site krijg ik nu de melding (die chinezen toch met hun censuur ) altijd al geweten maar nu zeker google maar eens naar belastingdienst
Gast arie1100 Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Is het niet zo dat jullie het antivirus 2009 programma er in hebben zitten, dan krijg je die melding altijd volgens mij.
Gast decodertje Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 hier geen problemen of is het al opgelost?
Elwin Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Net stond er dat bij mij ook nog bij, maar het probleem lijkt nu inderdaad opgelost te zijn. Leuk hoor, Google is schadelijk voor uw computer, het moet niet gekker worden.
Big fellow Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 "Lokale" versies vertonen dit probleem op het moment: “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
hobsat Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Bij mij werkt alles weer normaal GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
bellejt Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 het is bijna alles wat via google gaat.Zoon heeft het hier ook op de game of youtube sites. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
pukje Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 denk dat het een PR stunt is om aan te geven wat voor macht ze hebben. m.a.w. houd google als vriend anders is jou site 0,0 waard
Ome Merde Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Is het niet zo dat jullie het antivirus 2009 programma er in hebben zitten, dan krijg je die melding altijd volgens mij. op Fedora Core ? (ok, screenshots zijn van Vista, maar ik had het op de flaptop van merde jr. ook ) merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen