theparasol Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Komt door leverancier waar Google data betrekt over schadelijke sites. Die had in hun lijst de site staan "/" en dat komt in elke url wel voor dus alles is schadelijk. Volgens google speelde het alleen in de namiddag en is inmiddels opgelost.
Con Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Deze sit brengt schade toe aan mij!!! Sat4all werkt verslavend . . . . Ik ben blij dat ik naast Sat4all ook nog bier lust. HG CC PS ik ben ook blij dat de kratten niet meer van hout zijn daar zou ik alleen maar moe van worden. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
theparasol Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Volgensmij hebben we hier het effect van een lege kist bier
Gast Opuske Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 za 31/01/09 23:13 (UPDATE) - De internetzoekmachine Google heeft vanmiddag gedurende een korte tijd alle websites ter wereld gemarkeerd als gevaarlijk. Oorzaak van het probleem was "een menselijke fout", aldus Google. Het probleem deed zich voor rond 15.30 uur en duurde ongeveer drie kwartier. Bij de resultaten van een zoekopdracht op Google verscheen dan telkens de mededeling "this site may harm your computer" (deze site kan schade toebrengen aan uw computer).Ook de eigen site van Google werd als gevaarlijk beschouwd. Volgens Google was er sprake van een menselijke fout die gemaakt werd toen de lijst van potentieel schadelijke sites geüpdatet werd. Zo'n update gebeurt regelmatig, maar vandaag heeft iemand per ongeluk alle sites gemarkeerd als potentieel schadelijk. Bron : www.deredactie.be
Con Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Volgensmij hebben we hier het effect van een lege kist bier YIP. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mereltje Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: Con Origineel bericht van: theparasol Volgensmij hebben we hier het effect van een lege kist bier YIP. HG CC Een lege kist geeft geen effect een volle wel Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Con Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: mereltje Een lege kist geeft geen effect een volle wel Da's waar maar voordat je um leeg hebt zijn de effecten groot. (althans bij mij wel, gelukkig maar) Soms is het lekker (hik) om off-topic bezig te zijn (hik) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
satvet Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Klopt toch ook, weet je hoe vaak Google het woord "toxic" tegenkomt op deze site? Nou dan.
Gast benschi Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Mischien werkt er wel iemand die een keer een ban heeft gekregen lol Mvg Hay
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen