Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu de nieuwe CCCam 2.1.0 erin en het ziet er na uit dat die het wel goed doet...Ik heb ja ook 1 keer online geactiveerd en toen bleef de datum staan en de dag erna via de telefoon geactiveerd en zie daar de datum is veranderd...En nu heb ik cccam 2.1.0 erop staan en krijg in een uur tijd 6 EMM's...

handled 36675(36410) ecms and 6(6) emms

0000 MANAGMENT : 2009-05-27

006a CANALDIGITAAL : 2009-05-27

Ik denk dat nu pas mijn kaart in hun systeem staat en dat is precies 3 weken geleden dat ik hem binnen heb gekregen...De kaart van mij zit in de DM 7020

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Het is een kwestie van geduld....

Na een paar uur heb ik nu ook een aantal updates gehad.

Alles lijkt weer te werken.

DM8000,DM7025,DM7000,NAS(DS407)

Gast TEREHO18
Geplaatst:

Een goede avond gewenst! WEER problemen. Vorig jaar maanden geen Ned. 1, 2, 3, filmkanalen 1, 2, etc. kunnen zien. Hier was alles in orde. CD-bericht: ligt aan de decoders. Heb de goedgekeurde STRONG decoder ge-UPDATE-t. Nog problemen. Was blij met de nieuwe mediacard en heb 2 weken lang van HEEL VEEL kanalen genoten. 31 mrt. jl. ongeveer 21h. merkte ik, dat de updat pulse bezig was en daarna was het uit met de pret: weer geen Ned. 1, 2, 3 (hoort in alle pakketten thuis), etc. Betaal al 10 jaar automatisch voor diverse pakketten.

1 april jl. gebeld, duurde heel erg lang voordat er weer beeld was. 2 april jl. weer hetzelfde; weer gebeld. Tot vandaag, zaterdag, beeld tot en met 3h. Via internet ge-re-activeerd. NOG NIETS!

WAT KAN IK DOEN OM WEER ONGESTOORD TE GENIETEN VAN MIJN CD ABONNEMENT? BEN BEHOORLIJK GEFRUSTREERD (Geen Vuurzee!)!H.d. voor suggesties, geen flauwe grappen s.v.p. Groetjes, Tereho

• Moderator
Geplaatst:

Je kan met je ontvanger, kaart en ci module naar je handelaar gaan en daar laten uitzoeken waarom het niet werkt.

Je kan Canaldigitaal bellen en bijvoorbeeld een andere kaart vragen, omdat je met deze problemen hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Je kan met je ontvanger, kaart en ci module naar je handelaar gaan en daar laten uitzoeken waarom het niet werkt.

Sowieso.
Origineel bericht van: ceesv

Je kan Canaldigitaal bellen en bijvoorbeeld een andere kaart vragen, omdat je met deze problemen hebt.

Moet natuurlijk wel duidelijk zijn dat de kaart de oorzaak is. Het is namelijk vreemd dat hij het
wel weer doet na een activatie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: TEREHO18
WAT KAN IK DOEN OM WEER ONGESTOORD TE GENIETEN VAN MIJN CD ABONNEMENT? BEN BEHOORLIJK GEFRUSTREERD (Geen Vuurzee!)!H.d. voor suggesties, geen flauwe grappen s.v.p. Groetjes, Tereho

Ben je na de update ook terug naar de fabrieksinstellingen gegaan? Dat is vaak wel even nodig.(Niet altijd, maar in dit geval zeker wel.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Als ik het probleem van Tereho18 goed analyseer heeft hij eerst 3 weken lang van het volledige pakket genoten.

Hierna begon de ellende... Het is voor mij wel duidelijk, zijn ci/decoder is wat laks met doorsturen van EMM's naar de smartcard. Als je heractivatie doet gaat het 2 dagen goed, precies de termijn dat er weer nieuwe EMM's naar het kaartje moeten zijn gegaan. Tijdens de heractivering worden er extra veel EMM updates verstuurt, blijkbaar gaat het updaten van de card dan wel goed.

Het probleem is niet CDS, ook niet zijn card, het is de decoder of ci die niet goed omgaat met normale seca2/3 cards emm updates.

Gast TEREHO18
Geplaatst:

Ja, nee! Als het aan de kaart ligt dan doet hij het HELEMAAL NIET, dan kan ik niet gisteren wel de hele dag ontvangst hebben en vandaag weer niet. Weer een nieuwe IMPULS aangevraagd! Ga nu maar schrijven naar C.D.; bellen helpt niet.

Houd mij aanbevolen voor meer suggesties; groetjes, Tereho

Geplaatst:

Na de activatie is ca. 14 dagen later de emm wel verwerkt.

De datum van

006a CANALDIGITAAL is verzet naar een nieuwe datum.

0000 MANAGEMENT is op dezelfde datum blijven staan.

Raar of niet raar?

Oh ja, wel beeld.

Zeg nooit nooit

Geplaatst:

Ik heb sinds begin februari twee nieuwe kaarten met het familie pakket.

Meteen signaal in de Mediaguard cam in de Nextwave receiver. Geen signaal in de ingebouwde UCAS cardreader met Penta 1.09.

Ook meteen beeld in de GemPC cardreader, DVBdream en de PoorMansCam plugin i.c.m. de TT 3200S2 PCI DVB kaart.

Na ongeveer een week geen beeld meer. Het aanvragen van een heractivatie gaf de melding dat die al aangevraagd was, maar opeens wel weer beeld en alles vrij. 6A stond op 1-7-2009, Management ook op 1-7-2009.

Gisteravond opeens geen beeld meer op beide kaarten.

Vanmorgen een heractivatie aangevraagd, deze liep, en, ondanks de waarschuwing dat het heractiveren van Seca 3 kaarten geen zin heeft, na 5 minuten weer beeld in de Mediaguard cam in de Nextwave.

Voor de andere kaart ook een heractivatie aangevraagd, maar deze in de GemPC cardreader onder PoorMansCam laten zitten en na een kwartiertje weer beeld.

De expire date van kaart in de Mediaguard Cam staat nu op; 06A 1-7-2009 en Management op 3-6-2009.

Van de kaart die via de PoorMansCam geupdate is staan beide nu op 7-6-2009.

Alleen nog beeld op het eigen pakket.

Nu maar afwachten of het verder goed gaat.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Albert_H
Gisteravond opeens geen beeld meer op beide kaarten.
Vanmorgen een heractivatie aangevraagd, deze liep,

Van het weekend een probleem gehad op de nieuw kaart wel beeld op Nederland 1, 2 en 3 maar geen beeld op de andere zenders. Even de oude kaart er in gehad hierop had ik wel beeld ondanks de melding die ik heb gehad dat mijn oude kaart per 1 april niet meer zou werken. Via de website een update aangevraagd voor de nieuwe kaart via newcamd in mijn Dreambox en nog geen minuut later had ik weer beeld op alle zenders. Ik weet alleen niet of het nu de kaart is of dat gbox geen update door gaf. Normaal gesproken moet ik voor een update via gbox de Dreambox een keer herstarten wat ik al enkele keren had gedaan. Management staat nu op 01-07-2009 en Canaldigitaal staat nu op 05-06-2009.
Gast easygoerik
Geplaatst:

Sinds vandaag zie ik op mijn nieuwe ontvanger rebox re-2701spvr

keurig een nieuwe datum staan bij Canal Digitaal :

Management 01-07-2009

Canaldigitaal 07-06-2009

Updates in deze ontvanger met ingebouwde kaartlezer lijkt dus vooralsnog goed te gaan. Nog wel beeld op alle kanalen (heb entertainment pakket).

Op de DAW SFT2000 nog beeld maar de kaart daarin heeft nog geen update gehad... eek

Geplaatst:

Vandaag ook weer een update gehad....gaat wel erg snel nu bij die gasten nu dan

000 MANAGMENT : 2009-05-27

006a CANALDIGITAAL : 2009-06-09

en wat een rare datum......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen