Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Ik loop tegen iets vaags aan..<p>Als ik via 'info' in de lijst van programma's kijk en via deze weg de timer programmeer loopt geeft ie de starttijd van het programma 1 uur later aan!!<p>Dit probleem heb ik o.a met Taquilla.<p>Ik heb al wat geprobeerd met zomertijd instellingen, zonder effect.<p>Iemand een suggestie?<p>Laat maar horen.<p>baCARDi,
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 ik heb hetzelfde probleem met mijn Hyundai HSS1000ir (gepatched)<p>bij NL-Canal+ geeft ie goede tijden aan, en bij Palco ook, maar bij Teq. en Kios. niet en andere canal-... kanalen is het ook vaak een uur verschil tussen
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 wat ik nog vergeten was, met de EGP heb ik ook alleen maar de info van de eerste 2 programma's<p>ik kan niet zien wat er na die 2 uitzendingen komt, is dat normaal ?.........<p>of moet je ook kunnen zien wat er later op de avond op komt ? of van de volgende dag...<p>
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Probleem doet zich voor met de Hyunnie HSS1000IR (patched) en funcard met zowel satkoos als 'de pool' files.
Aanbevolen berichten