Gast patje7of9 Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Sinds vandaag is NASN vervangen door ESPN America, vindt het toch jammer dat ze niet in breedbeeld uitzenden en dat die nieuwsbalk er nog steeds staat.
René Verbiest Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: patje7of9 Sinds vandaag is NASN vervangen door ESPN America, vindt het toch jammer dat ze niet in breedbeeld uitzenden en dat die nieuwsbalk er nog steeds staat. Ja, als er een moment is om amamorphic breedbeeld te gaan, is het wel met een verandering als deze. Maar de Amerikanen zitten kennelijk nog met televisietoestellen die wij al in de jaren 70 en 80 hadden, 4x3 dus, anders kan ik dit niet verklaren. Maar zij zijn niet de enigen, de Italianen kunnen er ook wat van. Bij sailng channel naar Yacht and Sail ging het precies hetzelfde. Gemiste kansen dus. Ik vraag me al jaren af wat de meeste zenders, hierbij denk ik ook aan eurosport, in vredesnaam nog zien, in die 4X3 uitzendingen.
cookie Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Zelfs low budget kanaal MotorsTV zend sinds kort in 16:9 uit (wat de beeldkwaliteit enorm verbeterd heeft) dus ik ben zeer teleurgesteld dat NASN nu ook niet is overgestapt. Om nog maar te zwijgen van eurosport, die hebben wel een HD kanaal maar SD 16:9 slagen ze gewoon over, onbegrijpelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen