Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Hoi, een simpel vraagje zoekenderwijs krijg ik miljarden hits, maar geen enkele richting naar een oplossing kun je in de filemanager in plaats van iconen, de details permanent instellen opdat je bij herstart van de filemanager niet opnieuw details hoeft aanklikken? bij windows is dat onder mapopties makkelijk in te stellen hoe moet dat bij kde3.5 chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Puch Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Of het in kde 3.5 ook zo is weet ik niet, ik draai suse 11.1 met kde 4 Daarin kan je het zo instellen: Open Dolphin Instellingen => dolphin instellen in de linker kolom "Weergavemodi" Tabblad algemeen => zet bolletje bij "Algemene weergave-eigenschappen voor alle mappen gebruiken". Daarna selecteer je een bepaalde weergave en die wordt op alle mapppen toegepast. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Tonskidutch Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Geplaatst: 1 februari 2009 dolphin was er inderdaad voor suse 11.1 met KDE4.0 die heb ik (gedowngrade) dus niet meer ik zal eens kijken of dat ook in diezelfde KDE3.5 interface te laden is. bedankt voor je reactie chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
polle58 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 voor konqueror gaat het volgens mij zo: open konqueror file manager, set 'view' -> 'view mode' to "detailed list view"
Tonskidutch Geplaatst: 3 februari 2009 Auteur Geplaatst: 3 februari 2009 dank je polle58, maar dan opent ie bij een tweede keer toch weer met icons ip details ik heb het echter eindelijk gevonden, file manager details klikken dan settings save view profile "file manager" chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen