Gast Sjay Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Heren, Hoe speel ik video_ts bestanden af op de IPbox? Ik kopieer de gehele map naar de hd van de box en ga dan naar de video speler. Maar daar zie ik mijn video_ts map niet staan. Of moet ik er een iso van maken om hem af te kunnen spelen? Ik gebruik het image van Abcom zelf op dit moment... (R8873) Alvast bedankt voor jullie reactie!
Moderator wiz Geplaatst: 1 februari 2009 Moderator Geplaatst: 1 februari 2009 de videoplayer snapt alleen vob bestanden. De ifo (menu's enzo) worden niet herkend. Dus alle vobs moet je met de hand een voor een selecteren. M.a.w het kan wel, maar gebruikersvriendelijk is anders. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Sjay Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Dank je Wiz, zal het proberen! Groet, Sjoerd
Gast Sjay Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Je hebt gelijk, gebruikersvriendelijk is anders! Is het wel mogelijk om de ondertitels te activeren? Is het afspelen van DVD bestanden misschien beter geregeld in een ander Image? Bijv: Sifteam of NLB?
Moderator wiz Geplaatst: 1 februari 2009 Moderator Geplaatst: 1 februari 2009 ik heb ergens gelezen dat in enigma2 dvd's wel af te spelen moeten zijn, maar enigma2 ondersteunt op dit moment maar 1 tuner. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Moderator wiz Geplaatst: 3 februari 2009 Moderator Geplaatst: 3 februari 2009 Hmmz, er is net een nieuwe enigma uit, die ondersteunt (beperkt) meerdere tuners. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
satlover01rob Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 is het al mogelijk om een externe dvd lezer aan te sluiten?(met enigma2 evt?) satlover forever
Moderator wiz Geplaatst: 3 februari 2009 Moderator Geplaatst: 3 februari 2009 ik heb geen idee, ik heb geen externe dvd lezer. Maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat dit geen probleem zou moeten zijn als het apparaat herkend wordt. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen