Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We zijn nu zondagavond, iets voor half 9 en EenHD is blijkbaar vervangen door het SD-signaal van Een. Geen HD meer. Probleepje bij TvVlaanderen of bij de openbare omroep zelf?

Geplaatst:

Denk je misschien dat alle programma's in HD getoond worden op één HD, er worden nog maar vier programma's uitgezonden in HD de rest is SD.

Waarschijnlijk komt de HD logo alleen wanneer echte HD getoond wordt.

Geplaatst:

Nee hoor, het hdlogo staat er dag en nacht maar iets voor 20u, werd het zwart op één, gevolgd door een mededeling dat ze technische storingen hadden, blijkbaar ging er dus iets fout. Hopelijk lost het zich snel op want ik twijfel er niet aan dat straks, De Smaak Van De Keyser, niet in HD zal zijn.

Geplaatst:

Lijkt me bij de vrt zelf te liggen , telenet klanten melden hetzelfde .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

Inderdaad , ze hebben zelfs een ander logo geplaatst ( niet meer hetzelfde als voorheen ) wink .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Geplaatst:

Inderdaad een nieuw logo. Veel rustiger als die irritante bolletjes. Heb nooit gesnapt waarom de letters één nu ineens met die bolletjes moesten... smile

Gast calculator
Geplaatst:

Ik heb het liefst helemaal geen logo, maar het is in ieder geval een stuk beschaafder dan de kermislogos die ze hier in Nederland gebruiken. Vooral de publieke omroep met in elke hoek een dik vet logo, is het afschuwelijkste wat ik ooit heb gezien.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen