Ga naar inhoud


patchen van HSS1000ir


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<p>Handleiding om de systeemsoftware van pc naar ontvanger te versturen.<p>Software en kanaal-lijst downloaden met pc. Voorbereiding: Verbind de Satteliet ontvanger met de null-modem kabel met de pc. De ontvanger moet in de standby modus gezet worden en daarna van de stroom gehaald worden. Download: laad het programma BV Sateditor. in het programma veld "Option" kun je de juiste compoort instellen. Klik op het veld Download Others(Bin, Hex). Nu laad U de juiste Bin file van de betreffende ontvanger. In het linker scherm verschijnt nu de melding: "serial inittialize Try to make connection.... Waiting Message from Satelliete Receiver". Schakel nu zo snel mogelijk de ontvanger weer aan. U heeft daarvoor ongeveer 10sec. Als u te laat bent verschijnt de melding "Connection fail with STB". Dan moeten alles opnieuw gedaan worden. Als de verbinding goed tot stand komt verschijnt er onder in het scherm een blauwe vorderings balk die naar rechts beweegd. De Download opdracht duurd ongeveer 3 Min. Na het downloaden verschijnt als alles goed is gegaan in het display van de ontvanger "SUCC". Nu nogmaals de ontvanger van de stroom halen en weer aansluiten. Klaar is kees....<p>Kijk ff bij: http://prdehoop.sat4all.com voor verdere info en software wink.gif" border="0 <p>

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


vraagje

Ik ben er ook mee bezig. De ontvanger moet binnen 10 sec weer aan. Dat doe ik , maar de ontvanger gaat eerst even aan en dan springt hij op stand-by

Dan red ik dat niet binnen die tijd om hem snel weer aan te zetten of doe ik nog iets fout. Het stelt niks voor maar hij geeft steeds connection fout aan

Kan iemand me helpen

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<p>Probeer dit maar ff uit:<p>Om de settinglijst -zou het voor de Firmware ook lukken?- in de Hyundai te stoppen doe het volgende maar ff:<p>Ik neem aan dat je jouw ontvanger is al aangesloten op de -Nullmodem kabel- PC ?<p>1.Aanzetten -het maakt nie uit op welke zender als maar nie op C anaal+ laugh.gif" border="0 - !<p>2.zet em uit m.b.v dat -aan/uit- schakelaar dus niet op stand-by!<p>3.Open het progje SatEditor maar ff en Laad de setting file "TXT of BIN" erin/in dit geval Fware!<p>4.klik op Compile+Download/of downen maar ff en volg dat melding van die maar!<p>5.als het klaar ermee met downen dan em weer uit en aanzetten m.b.v dat -aan/uit- schakelaar !<p>6.veel kijk plezier met de nwe settinglijst/in dit geval Fware mee !<p>Ps:ik deed het zo voor de settinglijst maar dat van de Firmware ben ik het ff vergeten ... Sorry frown.gif" border="0 <p>Groeten.<p>[ 14-02-2002: Bericht gewijzigd door: Ari ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<p>Je deed het fout het moest namelijk zo:<p>1.Aanzetten -het maakt nie uit op welke zender als maar nie op C anaal+ laugh.gif" border="0 - !

2.em uitzetten -Lees niet op standby- m.b.v dat schakelaar!

3.volg dat eerdere stapjes -bedoel ik ermee- maar ff !<p>Groeten.<p>[ 14-02-2002: Bericht gewijzigd door: Ari ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is nog makkelijker

Schakelaar aan achterzijde hyundai uitzetten

prog om ac3 te uppen aanzetten.

Schakelaar achterzijde hyundai aanzetten

als er succ in je displeetje van de hunnie staat is hij klaar.

een keer uit en aanzetten<p>sahib laugh.gif" border="0

ps wil je testen of de handel werkt gebruik dan de 5in1 van boris met funkaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...