Ga naar inhoud


Nederland eindelijk in de finale eurosong?


Unetwork

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ome Merde
songfestival ? toppers-wie ?
alsjeblieft zeg, ethervervuiling, weg ermee ...



merDe


mee eens , het is echt een aanfluiting en van corruptie van Oostblokers , er zal in Nederland ook wel iemand iets aan verdienen.
een wordt WEG ER MEE
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Shine is wel een liedje wat bij de huidige tijd past.

 

Geef het een goede kans, kijk maar naar ein bisschen frieden, ook zo'n crisis nummer.

 

Iemand ook opgevallen dat de zogenaamde professionele vak jury het liedje Angel of the Night voortdurend betitelde als "ANGELS" of the night?

 

Verder vind ik dat een liedje niet goed in elkaar hoeft te zitten. Het gaat erom wat voor gevoel het overbrengt bij de luisteraar. Zolang er maar geen valse kraaien lopen mee te krassen kan er erg veel.

Songfestival gaat niet om hoogstaande techniek, alleen om "verbroedering" door zang. En natuurlijk om de banden met wat directe buurtjes weer eens op te poetsen.

 

Moet nog zien of die Gordon op het Songfestival meezingt, zijn gezondheid is momenteel niet om over naar huis te schrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Songfestival gaat niet om hoogstaande techniek, alleen om "verbroedering" door zang. En natuurlijk om de banden met wat directe buurtjes weer eens op te poetsen.

Als t daar omgaat dan zouden we de jostiband t beste kunnen sturen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: theparasol
En natuurlijk om de banden met wat directe buurtjes weer eens op te poetsen.

Over "banden" gesproken, het gerucht gaat dat alles play- back is geweest eek
Niet vreemd voor Gordon want die kan niet zingen :D


Dat is indmiddels ook door de Tros toegeven, overigens vind ik ze alle drie helemaal niet slecht zingen, we kunnen niet allemaal van Pavarotti houden, toch? crazy

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig de laatste minuut van het laatste nummer gehoord en begrijp dus echt niet dat deze groep (met alle respect) naar het songfestival gaat.

Dit wordt echt H e l e m a a l niks !

Het lijkt wel een grap.

 

Maar goed voor dat iemand over dit bericht heenvalt, het is mijn mening.

 

Ik ga natuurlijk wel kijken naar de grote finale, zou het echt niet willen missen.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk maar naar 4 zenders , nederland1 en rtl-z Discovery + science natuurlijk, en national geographic 19/23.en de rest mogen ze van mijn doorspoelen, ik haat het songfestival echt van die dwaze geldverspilling programma's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een verandering in het stemsysteem worden de kansen voor west Europese landen groter.

 

Of dat met de toppers gaat lukken, ik denk het niet maar misschien dan ze wel een keer de voorronde kunnen overleven.

 

De laatste hoge notering was een achtste plaats voor Marlayne in 1999 met het liedje Give me one good reason.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Nou de groep Choco-prince ligt er ook uit.

Ik denk dat we beter kunnen stoppen met het songfestival. eek

Geef dit songfestival maar aan oost Europa en begin zelf met de oude ploeg een nieuwe.

Dan word het mischien weer leuk. whistle

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...