Marco275 Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 Origineel bericht van: leo1949 In 1980 was Marokko ook een van de deelnemers. Ze eindigde toen wel een beetje laag en zagen voortaan van verdere deelname af. Ze waren toen voor laatste geworden. Dan zijn ze iig verstandiger dan Nederland! Wat een sukkels dat ze ieder jaar weer denken dat ze een kans maken. Ik krijg soms het idee dat ze niet wíllen winnen.
leo1949 Geplaatst: 16 mei 2009 Geplaatst: 16 mei 2009 En >>> DIT <<< was toen in 1980 de Marokaanse inzending voor het songfestival in Denhaag. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
satwan Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 De Winnaar was Noorwegen uit de Balkan, of was het het Turkse Noorwegen? De grote verliezers waren de Tobbers. PS. Waarom zenden ze die onzin uit? Waarom doe je mee als je het niet met de jurering eens bent? Wat een zielige, kinderachtige Jankers die "Tobbers" Janken nog erger als een klein kind, na terechte uitschakeling van Tobbers waarvan de zang kwaliteiten tekort schoten met een achterlijk lied, dat de kort schoot. Kinderlijk dat gejank achteraf. Grtz. satwan
Amager95 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 De Winnaar was Noorwegen uit de Balkan, of was het het Turkse Noorwegen? tja wat zal het ook al weer zijn? zet er dan niets over hij is op zijn 5e naar Noorwegen gekomen. Maar tegenwoordig wemelt het in Noorwegen van de Nedernoren. Of te wel geemigreerde Nederlanders.
Gast hummiesat Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Wat zijn veel mensen tegenwoordig toch snel op hun kruis getrapt...
satwan Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Mijn interesseert die hele poppenkast niets. Maar ik moet wel naar de ethervervuiling hierover o.a. bij het nieuws luisteren. ik quote, alleen maar op een humoristische manier, de uitspraken van de "Toppers" en van een verslaggever van de NOS. Om te lachen toch. Net zoals Gordon die vooraf dreigde niet in de finale te zingen, als een demonstratie niet naar zijn wens zou verlopen. Maar hij zou zo wie zo niet in de finale zingen.Dat kon je vooraf toch voorspellen. Grtz. satwan
Fiene56 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Ik volg dit evenement al jaren niet meer, en gezien de kommentaren hier was het denk ik een juiste beslissing. Het gaat m.i. meer om de sympatie voor elkaars landen dan de kwaliteit van de songs. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Amager95 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: hummiesat Wat zijn veel mensen tegenwoordig toch snel op hun kruis getrapt... was het dan humor?
Neptunus Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Nou, ik ben niet echt een liefhebber maar heb toch maar gekeken en ik moet zeggen dat er toch wel kwaliteit in zat. Van mij had IJsland mogen winnen, mooi gezongen door een prachtige miss iceland! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Marco275 Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Origineel bericht van: Neptunus Nou, ik ben niet echt een liefhebber maar heb toch maar gekeken en ik moet zeggen dat er toch wel kwaliteit in zat. Van mij had IJsland mogen winnen, mooi gezongen door een prachtige miss iceland! Waarom zijn eigenlijk alleen die Ijslandse banken in het nieuws? Hier besteed ik mijn aandacht veel liever aan. En wij maar denken dat Ijsland koud en kil was.
Neptunus Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Op welke plaats in Nederland eigenlijk geëindigd ? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Melle Geplaatst: 18 mei 2009 Geplaatst: 18 mei 2009 Ik vond het plaatje van Zweden wel mooi, was ook stomtoevallig dat ik erop zapte. Mooie melodie die ze zong. Weer eens wat anders dan Cradle Of Filth en Mandator. Voor de rest is het een dikke commerciele bende en niet meer te vergelijken met vroeger. La Merde une point. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen