superrob Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Als ik een usb update doet dan geeft hij de meldin ER 10. Wat is hier aan te doen. Ik heb hem al terug gezet naar fabieks instelingen maar dat mocht niet baten. Nu weet ik niet hoe ik verder moet wie kan mij helpen Alvast bedankt Rob
esreverse Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Het antwoord op deze vraag en ook veel andere antwoorden staan in van de eerdere posten in deze rubriek. Ik kan het wel vertellen maar als je nu eens de moeite neemt om het antwoord hier te zoeken kom je misschien nog andere leuke dingen tegen waar je wat aan hebt. Het lijkt me dat we bepaalde onderwerpen niet nog keer moeten beantwoorden. mzzl
Moderator wiz Geplaatst: 3 februari 2009 Moderator Geplaatst: 3 februari 2009 ER 10? Dat betekent dat de flash mislukt is. Duh, dat had je zelf ook al gezien. Ik gok dat je het img bestand op een usb stickie hebt gezet en de box hebt geboot in usb upgrade mode? Probeer het eens met een usb kabel en flashtools of met de pceditor, dat werkt hier prima. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
satlover01rob Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 wss image stuk, opnieuw downloaden, laadt eerst de nieuwste uboot 1.3.3 van de ab-com spport site. Een usb kabel werkt zeer goed en eenvoudig(toestel uitzetten en blijven indrukken bij het aanzetten >10seconden). satlover forever
Gast arvy Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 er10 wil niet meer zeggen dan dat de box in usb upgrade mode het bestand niet gevonden heeft. De naam van het bestand MOET zijn: usb_update.img een andere naam geeft er10. Volgens mij staat dit zelfs nog in het boekje Dit is dan met een usb stick. Overigens lukt het mij niet om het met flashtools te doen (maar ja, met stick is eigenlijk veel makkelijker, hoef ik niet met mijn laptop te leuren)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen