borsjea Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Kijk of je via één van de bedrijven kan achterhalen via welk ip adres de inschrijving/bestelling is gedaan. Achterhaal aan de hand van het IP adres de naam van de provider en dien via abuse@<providernaam> een klacht in met verwijzing naar het IP adres en eventueel datum/tijdstip. Een serieuze provider zal actie ondernemen en zijn klant aanspreken op zijn wangedrag
paqbro Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Origineel bericht van: TangoBravo Er wordt hier mijns inziens de verkeerde conclusie getrokken dat de afzenders zonder opdracht verzenden. Ik heb meer het idee dat iemand in de omgeving van de topicstarter hem een loer aan het draaien is en in zijn naam allerlei bestellingen doet. Daar ben je dan mooi klaar mee. Het kan een "geintje" zijn van een kennis, maar als dat langer doorgaat moet je maar eens onderzoeken wat je mogelijkheden zijn i.v.m. eventuele identiteitsdiefstal. T B Ik zou zelfs daar niet eens over nadenken, zonde van de energie. Lekker laten liggen bij de voordeur tot iemand zijn bezit komt terug halen. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen