Gast pietsat Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Origineel bericht van: Henksat Trouw je in gemeenschap van goederen? (Zij voor de goederen, jij voor de gemeenschap) LOL zij het huis de kinderen de auto , jij het zwijgrecht [ bij scheiding natuurlijk
Puch Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Binnen een paar maanden zijn jullie dan gelukkig getrouwd. Zij is gelukkig en jij bent getrouwd iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast dreamer66 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 ik wacht op het moment dat me vriendin gaat scheiden en zal niet lang meer duren,ze is nog getrouwd maar niet met mij. omgekeerde wereld dus. Maar nog 2 dagen gaan we naar de advocaat dus ben ook wel in me zas mag ik wel stellen. en verder wens ik je een lang en goed huwelijk toe. proficiat
Terror Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Origineel bericht van: djpetit Wie trouwt nog meer op z'on datum ?? Ik ben vorig jaar op 20-08-2008 getrouwd Het was een geweldig leuk feest met alles er op en eraan en we zijn "verloofd" op 20-04-2004 (eigenlijk hadden we toen gewoon zin in een feestje) -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
kees hekstra Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Gefeliciteerd na een aantal jaren zal je vernemen dat je leeft in een sprookje.Elke keer als je thuis komt zit de heks je al op te wachten op de bank. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Ome Merde Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 20-04-2004 (eigenlijk hadden we toen gewoon zin in een feestje) tja, dan moet je in merde's schuur zijn, da's mijn verjaardag, prima datum inderdaad, a-hum merDe deze ruimte is te huur
MacGuinness Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 De mooiste dag van het jaar om te trouwen is toch 21 december. (De langste nacht van het jaar)! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
druid Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Origineel bericht van: MacGuinness De mooiste dag van het jaar om te trouwen is toch 21 december. (De langste nacht van het jaar)! trouwen rond die tijd op de noordpool. kan je ook heel lang 'rammeln' voordat de zon opkomt xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Digipaps Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: gladys Mijn vader sprak de wijze woorden "Waarom de koe kopen als je de melk voor niets krijgt". Inmiddels de helft van mijn vermogen kwijt en een vette allimentatie. Voor wie ook trouwen wil, vooral doen. Wie melkt nu wie?? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
djpetit Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: druid Origineel bericht van: MacGuinness De mooiste dag van het jaar om te trouwen is toch 21 december. (De langste nacht van het jaar)! trouwen rond die tijd op de noordpool. kan je ook heel lang 'rammeln' voordat de zon opkomt rammeln ?? Volgens mij bedoel je swaffelen ?? Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
aaannk Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo alvast gefeliciteerd, wanneer is de echtscheiding? 10-10-2010? Wiljo
Unetwork Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Ik wens jullie alvast veel liefde, geluk, een mooie kinderen toe Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Fiene56 Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Het lijkt te passen in een bepaald schema. Zie willem alexander en maxima op 02.02.2002 Veel geluk met het toekomstig huwelijk. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Con Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Er is volgens mij maar één dag mooi om te trouwen . . . 29 februari in een niet schrikkeljaar (grinnik) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
pilux Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: MacGuinness De mooiste dag van het jaar om te trouwen is toch 21 december. (De langste nacht van het jaar)! Hoezo? Tegen de tijd dat het feest voorbij is, is het toch al weer dag...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen