Ga naar inhoud


[DM7000] Opgenomen programma's niet in afspeellijst


Rules

Aanbevolen berichten

Zodra ik iets heb opgenomen, staat het programma sinds kort niet meer in de afspeellijst (movies). Ik moet naar de internal harddisk/movies folder om het te vinden. Set as startup device en reset startup device heb ik al geprobeerd.

Iemand enig idee?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: The Iron Maiden
Hallo,

je kunt eens proberen om de movielijst opnieuw te genereren

Zie je de opnames wel staan in de webinterface?

mvg,
The Iron Maiden


Als ik naar 'my dreambox-> internal hd-> movie ga, zie ik al mn progamma's wel ja. Bedoel je met 'opnieuw een movielijst genereren', rebuild movie list?

Dit heb ik geprobeerd en dan staan de opnames er wel tussen, maar dan moet ik dat na elke opname doen. Ook staat de opname dan niet onderaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet, is dat probleem bij Iolite opgelost. Dat probleem heb je altijd al gehad in Helenite, maar misschien niet eerder ervaren. Als ik met goed herinder, ontstaat het als je een opnamen maakt, waarbij voor de titel in de movielist heel de epg meegenomen word. Dan word wat je erna opneemt, niet meer bijgewerkt in de movielist. Dit heeft me het overschrijden van 256 tekens te doen dacht ik. Het feit dat je het niet eerder meegemaakt hebt, heeft meer met geluk te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...