Gast privatos Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Hallo, ik heb gisteren mijn Seca 3 kaart gekregen. Echter voor het activeren van de kaart werkt mijn Giga-cam niet. Nu zoek ik een andere hobbyist uit regio Nijmegen, waar ik mijn kaart kan laten activeren d.m.v. een aston-cam 1.07 of C+ decoder. Stuur maar een PM als jij mij zou willen helpen. Leo.
Henri Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Hallo Leo (privatos), Ik werk bij een winkel die ook canaldigitaal kaarten verkoopt en ben dus "dealer". Ik heb onderstaand van Canaldigitaal gekregen, waaruit blijkt dat jouw kaart het gelijk zou moeten doen. Ik heb het zelf ondervonden dat het ook zo werkt; kaart uit de verpakking halen in een module of ontvanger stoppen en beeld. Wel binnen drie dagen registreren anders werkt het niet meer. ================================================================= Nieuwe Mediaguard 3-smartcards • een nieuwe Mediaguard 3-smartcard uit de verpakking geeft direct beeld op alle zenders (excl. erotiekzenders) voor een periode van enkele dagen wanneer de smartcard in een geschikte satellietontvanger wordt geplaatst. • De nieuwe Mediaguard 3-smartcard dient echter wel binnen 3 dagen na eerste ingebruikname online te worden geregistreerd, waarna de klant een maand lang kan genieten van het volledige zenderaanbod en de abonnementsperiode start. • Indien de klant de smartcard niet tijdig registreert, zal dit leiden tot beelduitval op de zenders uit de zenderpakketten van CanalDigitaal en dient de klant de smartcard online te registreren voor het zenderpakket van zijn keuze om weer beeld te ontvangen. • LET OP: de geldigheidsdatum van de smartcard wordt pas aangepast nadat de smartcard online is geregistreerd. ================================================================= Groeten Henri DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
Gast privatos Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Hallo Henri, de kaart die ik heb is die, die omgeruild wordt i.v.m. met de omstelling naar seca 3. De Giga-cam die ik gebruik "ziet" de kaart wel, maar geeft geen beeld. De "oude" zwarte seca 2 kaart werkt normaal in deze module. Mijn probleem zit 'm daarin, dat de kaart via een aston 1.07 of een officiële C+ decoder eerst geactiveerd moet worden. Daarna haalt hij dan automatisch de update voor de kaart binnen. Leo.
Gast privatos Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: privatos Mijn probleem zit 'm daarin, dat de kaart via een aston 1.07 of een officiële C+ decoder eerst geactiveerd moet worden. Daarna haalt hij dan automatisch de update voor de kaart binnen. Leo. Ook dat werkt dus niet. Enigste optie: Aston-cam 1.07 kopen !! Leo.
DeBeek Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Citaat: Ik heb het zelf ondervonden dat het ook zo werkt; kaart uit de verpakking halen in een module of ontvanger stoppen en beeld. Wel binnen drie dagen registreren anders werkt het niet meer. In de brief die je bij de nieuwe kaart krijgt wordt geen woord geschreven dat je de nieuwe kaart moet registreren.. Er staat alleen dat de ontvanger gedurende enkele seconden de nieuwe kaart controleerd en dat daarna de oude kaart niet meer werkt. En dat klopt ook nog, de oude kaart doet niets meer. Citaat: een nieuwe Mediaguard 3-smartcard uit de verpakking geeft direct beeld op alle zenders (excl. erotiekzenders) voor een periode van enkele dagen wanneer de smartcard in een geschikte satellietontvanger wordt geplaatst. En de nat-uur zender werken ook gewoon..
Gast aart44 Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: DeBeek In de brief die je bij de nieuwe kaart krijgt wordt geen woord geschreven dat je de nieuwe kaart moet registreren.. Er staat alleen dat de ontvanger gedurende enkele seconden de nieuwe kaart controleerd en dat daarna de oude kaart niet meer werkt. En dat klopt ook nog, de oude kaart doet niets meer. Geen dingen door elkaar halen de topicstarter heeft een smartkaart van de satdealer die zal geregistreerd moeten worden de omruilkaart staat al geregistreerd.. Hier werken de oude kaarten ook nog gewoon.
DeBeek Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Kan uit het bericht van de Topicstarter niets vinden dat deze hem via een sat dealer heeft gekregen. Ik heb hem gisteren ook gekregen (via de post) Citaat: Hallo, ik heb gisteren mijn Seca 3 kaart gekregen. Echter voor het activeren van de kaart werkt mijn Giga-cam niet. En geef ook geen reactie op de topicstarter maar op het bericht van Henri..
paqbro Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: Henri Hallo Leo (privatos), ... • een nieuwe Mediaguard 3-smartcard uit de verpakking geeft direct beeld op alle zenders (excl. erotiekzenders) voor een periode van enkele dagen wanneer de smartcard in een geschikte satellietontvanger wordt geplaatst. Soms heb je ook langer beeld Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Codx Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: DeBeek Citaat: Ik heb het zelf ondervonden dat het ook zo werkt; kaart uit de verpakking halen in een module of ontvanger stoppen en beeld. Wel binnen drie dagen registreren anders werkt het niet meer. In de brief die je bij de nieuwe kaart krijgt wordt geen woord geschreven dat je de nieuwe kaart moet registreren.. Er staat alleen dat de ontvanger gedurende enkele seconden de nieuwe kaart controleerd en dat daarna de oude kaart niet meer werkt. En dat klopt ook nog, de oude kaart doet niets meer. Dat kan helemaal niet... misschien herkend jouw ontvanger de oude kaart niet meer dat kan, maar de oude kaart moet verder gewoon blijven werken. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
lock Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Nee, natuurlijk niet, oude kaart wordt uitgeschakeld als de nieuwe geactiveerd wordt, hebben we (de oudjes onder ons)eerder meegemaakt bij de overgang van Seca1 naar Seca2. "That's another fine mess you've got me into"
youriy Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 Origineel bericht van: lock [quote=CodxDat kan helemaal niet... misschien herkend jouw ontvanger de oude kaart niet meer dat kan, maar de oude kaart moet verder gewoon blijven werken. Nee, natuurlijk niet, oude kaart wordt uitgeschakeld als de nieuwe geactiveerd wordt, hebben we (de oudjes onder ons)eerder meegemaakt bij de overgang van Seca1 naar Seca2. Volgens mij hoeft de nieuwe kaart helemaal niet geactiveerd te worden. Nadat ik hem in de kaartlezer geplaatst had, was er direct beeld. Er staat package 63 op. De oude kaart werkt ook nog gewoon. De oude kaarten van de abonnee's die nu een nieuwe kaart hebben ontvangen worden 24 februari uitgeschakeld. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen