Ga naar inhoud


nieuwe canaldigtaal kaart werkt niet met cccam


ehvwheelboy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heeft iemand de nieuwe kaart al uitgetest met NewCS? Die gebruik ik namelijk om intern te sharen tussen een Dreambox en een Kathrein UFS910 en ik voel er niet zo veel voor om het wiel in dat opzicht helemaal opnieuw uit te vinden.

 

 

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik al zij mijn 7020 shared goed met mij 800 lol alleen iedereen kan mijn kaart kijken behalve ik op mijn7020 waar de kaart in zit lol .

 

 

Dat verhaal van de cfg herschrijven op een lege 2.011 cfg gaat niet op heb ik al gedaan ./

ook pli gemini geprobeerd wel de voorlaatste images bijde want inmiddels hebben als ik het goed heb bijde sinds paar dgn nieuwe images .

 

mijn 7020 kapt alleen met beeld zodra ik er een cccam cfg inzet das het domme want zonder cfg wel beeld .

 

andersom mijn dm800 kan ik de cfg niet inzetten en uitproberen ivm de zwaarte van de cfg .

dan flikkert mijn internet er voor een dik half uur uit .

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ultieme test kun je een f-regel naar je dm 7020 maken zodat de dm 7020 zelf client wordt. (127.0.0.1 ~ host of het IPnummer)

 

maar als ook dat niet werkt zou ik geneigd zijn de hele santemekraam opnieuw te flashen en met een verse gemini en CCcam.cfg en CCcam emu te herbeginnen.

 

(trouwens als bijzaak; is een dergelijke kopieeractie van een cfgeetje een scheetje, dus als dat al problemen oproept kan er ook een rare netwerk kwinkslag in je LAN instellingen zitten)

 

chiao

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Telesat kaart werkt weer, bleek een probleem te zijn met mijn activatie (3 weken freewiew was voorbij).

 

Nu is de datum als volgt:

 

0000 MANAGMENT : 2009-04-17

006d TELESAT : 2009-04-17

 

seca3 kaartjes werken dus prima op CCcam_2.0.11, ook met sharing naar de 'slaapkamer'.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z

seca3 kaartjes werken dus prima op CCcam_2.0.11, ook met sharing naar de 'slaapkamer'


Da's wel goed nieuws.

Maar ik ben wel benieuwd (en lichtjes bevreesd) hoe dat zal gaan, wanneer de technische mensen van CDS straks (na het uitzetten van Seca 2) aan de knoppen gaan draaien.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze willen graag een nieuwe en betere beveiliging. Premiére heeft Nagra 3 gekregen. Ik heb niet gehoord dat daarbij zaken zijn ingeschakeld waarbij vanalles ineens niet meer werkt. Of moet nog komen...................?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: likus


Maar ik ben wel benieuwd (en lichtjes bevreesd) hoe dat zal gaan, wanneer de technische mensen van CDS straks (na het uitzetten van Seca 2) aan de knoppen gaan draaien.


Voor provider 6d (Telesat) wordt er op dit moment alleen in Seca3 uitgezonden, dus daar kunnen ze toch meteen de maximum beveiliging opgooien?

Ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen, Seca2 kaartjes zouden lek zijn (maar nog niet publiek) en ze willen voorkomen dat iedereen weer eerst alles illegaal ging voordat ze hun move naat een nieuwe kaart gaan doen.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier hetzelfde probleem, heb de laatste n*b*l* draaien.

Share naar mijn servertje kaartje in de dm800. Met cccam 2.010 of 2.011 en cccam.cfg geen beeld. zonder cccam.cfg wel beeld.

Ik heb de config ook al opnieuw ingesteld maar helaas geen resultaat.

VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC)

Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor.

2 x DM500 - Nabilo

NSLU2 met CCcam 2.1.4 server

Samsung UE40B7000 (LED)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...