Sjattuh Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Hey, Vroeger had ik wel eens van die CD'tjes waarmee je bijvoorbeeld een trein rond hoorde rijden en op die manier kon je heel leuk je Dolby testen/mee opscheppen. Nu zocht ik eigenlijk een bestandje of iets wat ik op CD kan branden en gebruiken. Iemand een linkje? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 met een zoek opdracht surround sound demo of surround sound demo dvd kom je zoveel tegen dat je bijna een spindel schijfjes moet gaan branden. zelf vind ik de dvd jurassic park III wel een goede test voor beeld en geluidapparatuur chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Snoopy Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Kijk eens hier, is wel High Definition: http://thepiratebay.org/torrent/4583741/HD_Perfect
lemoi Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Ik kreeg altijd van die test DVD's van dolby opgestuurd. Daar heb ik er nog wel wat van die ik kan kopieren als je wilt Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Sjattuh Geplaatst: 6 februari 2009 Auteur Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: lemoi Ik kreeg altijd van die test DVD's van dolby opgestuurd. Daar heb ik er nog wel wat van die ik kan kopieren als je wilt kun je ze rippen en mailen/ftpen? Beetje lastig ophalen vanuit Turkije Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lemoi Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 dat moet wel mogelijk zijn ik zal komende week es kijken hoe of wat. Ik laat het je dan nog weten Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Sjattuh Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: lemoi dat moet wel mogelijk zijn ik zal komende week es kijken hoe of wat. Ik laat het je dan nog weten Sweet! Thx. Ik heb eventueel een site waar je het naar kan uploaden als dat het makkelikste is voor je. PM maar als je ftp gegevens wil. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lemoi Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 mmmm, ik kan je geen PM sturen, er staat "persoonlijke mededelingen uitgeschakelt". Kan ook niks vinden in mijn instellingen. Kan je mij een PM sturen? Dan kan ik er op antwoorden. (ik heb de DVD al geript in ISO format. iets meer als 2 GB) Dank je Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Sjattuh Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: lemoi mmmm, ik kan je geen PM sturen, er staat "persoonlijke mededelingen uitgeschakelt". Kan ook niks vinden in mijn instellingen. Kan je mij een PM sturen? Dan kan ik er op antwoorden. (ik heb de DVD al geript in ISO format. iets meer als 2 GB) Dank je Het probleem is dat jij het hebt uitgeschakeld om PM's te ontvangen Kijk bij: Mijn Instellingen/Berichten Mijn Instellingen en dan staat daar ergens een optie met: Persoonlijke berichten van andere leden ontvangen Deze op 'Ja' zetten en we kenne PMen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lemoi Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 deze staat op "ja" maar het gaat nu nog steeds niet (had ik gisteren al gecontroleert. Of duurt het een paar dagen voor deze verandering doorgevoerd zijn?). Anders stuur even een mail naar: lemoi at sms punt at Ik zal een moderator eens een mail sturen om me te helpen Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
lemoi Geplaatst: 9 februari 2009 Geplaatst: 9 februari 2009 het wordt nu toch wel lastig. Ik kan een moderator ook geen PM sturen. Hopelijk leest een van de moderatoren dit. Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Sjattuh Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Geplaatst: 9 februari 2009 gezenderdert mijnus is info aapestaartje sjattuh leessymboolpunt com Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Geplaatst: 9 februari 2009 Origineel bericht van: lemoi het wordt nu toch wel lastig. Ik kan een moderator ook geen PM sturen. Hopelijk leest een van de moderatoren dit. Maak anders een thread aan waar je dit probleem aankaart? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Geplaatst: 17 februari 2009 Met dank aan Lemoi hebben we vanavond met veel plezier een uitgebreide Dolby Demo op mijn Bose 3 2 1 gezien Ty! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
lemoi Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 nu maar hopen dat het geluid je beviel. Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen