Jan Ambers Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Ik heb hier een technische manual met tekeningen en afregel procedures. De tek zijn niet te copieren, en als ik ze afdruk veel te klein. De extensie is een custom extensie van de schrijver, en mogelijks niet gekend door andere programma's. Nu zou ik graag die tek copy en paste doen, maar ik kan niks aanklikken. Ik kan wel uitprint naar *.PRN (file) doen Ik wil die importeren in fotoshop en word, iemand een hint?
Big fellow Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Probeer ze eens als PDF op te slaan... Als je geluk hebt wordt het dan een vectorprint welke je vrij goed met behoud van resolutie kan vergroten. “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 PrintScrn zit in je kladblok open PAINT cntrl C yes hoppa opslaan als JPeg of BMP dus zo binnen te halen in Photoshop. chiao bewust via PrintScrn en Paint wegens de beeldschem resolutie I Am Gone Love You JESTOFUNK
Jan Ambers Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Geplaatst: 5 februari 2009 ""Probeer ze eens als PDF op te slaan... "" Ik heb nu een printer geselekteerd met file als poort. Hoe kan ik een *.PDF maken, ik kan met de muis niks aanklikken of vierkant maken...
Jan Ambers Geplaatst: 5 februari 2009 Auteur Geplaatst: 5 februari 2009 @ Tonskidutch via PrintScreen? Ik heb er ooit met wat trucologie mooie zaken mee uitgeprint en afregelprocedure ernaast... maar niet opgeschreven en rats vergeten... Het programma is een standaloneprogr, en van daaruit kan je bladeren en zaken uitprinten(printout onderwerp= pagina) Dus in Paint kan ik niks zien! Het ging vroeger met Fotoshop en op Paintbrush, en die tek werd tussen de tekst in een word dok gecopieerd.
Ome Merde Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 tekening op je scherm toveren, alt-prtscr, paint openen, ctrl-V, pils merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 als alternatief voor alt prntscrn kun je ook screenhunter proberen.
Tonskidutch Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Origineel bericht van: hummiesat als alternatief voor alt prntscrn kun je ook screenhunter proberen. die kende ik niet en heb hem eens getest maar eerlijk gezegd en geschreven; als je al een standaard ingebouwde optie hebt moet je niets additiefs installeren, dat is enkel ballast. toch bedankt chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen