Gast Geplaatst: 26 februari 2002 Geplaatst: 26 februari 2002 ik heb mijn hyundai gepacht met file van hyundai site (AC3) mijn ontvanger stopt er uit zichzelf mee en ik kan niets in het geheugen houden (b.v. nederlandstalig, lnb instellingen enz) heb hem al een keer opnieuw gepatcht maar blijft hetzelfde is er een ander file of licht het ergens anders aan mail me even als je een oplossing weet (ben niet meer online moet morgen vroeg gaan werken) a.rommen@12move.nl
Gast Geplaatst: 27 februari 2002 Geplaatst: 27 februari 2002 Eerst de originele firmware laden en vervolgens de patch. Probeer het eens met de nieuwe patch. Staat reeds ook op mijn site...
Gast Geplaatst: 27 februari 2002 Geplaatst: 27 februari 2002 Hallo Kan iemand mij uitleggen wat er met de nieuwe patch beter wordt? Groeten Marc
Gast Geplaatst: 27 februari 2002 Geplaatst: 27 februari 2002 Sorry, ik heb komend weekeinde pas tijd om de nieuwe patch erop te zetten. Ik ga dan direkt m'n site bijwerken met plussen en minnen. Misschien dat prdehoop antwoord kan geven zodra hij tijd heeft. Hij heeft reeds de patch geinstalleerd.
Gast Geplaatst: 27 februari 2002 Geplaatst: 27 februari 2002 hallo ik heb de path ook op m,n hss1000ir werkt perfect hier heb nu txt als je van kannaal zapt
Gast Geplaatst: 27 februari 2002 Geplaatst: 27 februari 2002 Opnieuw de vraag (ik zal er zelf ook wel achter komen), kun je nu ook kiezen voor een ondertitelspoor ipv ondertiteling via tt?
Aanbevolen berichten