omanski Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Hallo Unetwork, Van Harte Gefeliciteerd !!! Maak er een fijne dag van..... Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Ome Merde Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 gefeliciteerd Peter. ik hoef zeker niet te vragen of je er één op gaat drinken. gëzuar merDe deze ruimte is te huur
Unetwork Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Merci mensen voel me zeer vereerd Ik heb al weken geen druppel meer gedronken omdat ik op streng dieet ben, was 118 kg met mijn 1,91m en weeg nu 102 kg, maar...beloof ik....zal vanavond FLINK zondigen dus alvast proost Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Tonskidutch Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 zondaar van harte gefeliciteerd. laat 't smaken. chiao Thunderstruck AC~DC
Fiene56 Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Van hieruit ook de beste wensen, en een kalorie-arme taart. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
EXTREEMPJE Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Hallo Peter, Nog van Harte Gefeliciteerd. En nog heel veel gezonde jaren in dat mooie Macedonie toegewenst namens ons. Grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Moderator Matchless Geplaatst: 6 februari 2009 Moderator Geplaatst: 6 februari 2009 van harte peter.. drink van elk lid 1 pilsje. Dan weet je iig dat je de eerste dagen van de straat af bent Wel doordrinken he Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Zilverster Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 @Unetwork, Van Harte Gefeliciteerd en nog een plezierige avond toegewenst, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast hummiesat Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: matchless drink van elk lid 1 pilsje. 1 pilsje maar Van harte Peter en nog vele jaren
FEEDDXER Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Gelukkige verjaardag , en nog vele jaren ok .......... groeten dirk
madhunter Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Unetwork, een beetje laat maar daarom niet minder gemeend. Van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren in gezondheid. met hartelijke groeten, Johan
Unetwork Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Nogmaals aan ieder die hier de moeite heeft genomen van harte bedankt. Ik heb een hele leuke en warme avond gehad met familie en vele vrienden. Veel drank, 16 Kg vlees, 3 Kg kaas, 3 Kg huzaren salade, en nog veel meer Zo nu weer in de trainings machine en weer terug op dieet. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
minplus Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Ook van mij van harte, Peter en op naar de 100! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast decodertje Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 peter van harte gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag toegewenst. grtz big smile decodertje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen